39.

147 16 2
                                    

Petr
Jen co jsem za sebou zavřel dveře od pokoje,pustil jsem se do tvorby děkovného videa pro fanoušky.

Byl jsem zrovna v tom nejlepším,najednou jsem zaslechl tříštění skla. Vystrašeně jsem se vřítil do kuchyně. Tam klečel Pavel a snažil se sklo sezbírat,ale stihl si už pořezat ruku. Z rány kapalná krev do již větší kalužky pod ním. "Nech to být, já to udělám" odstrčil jsem ho. Nejprve jsem zašek pro koště a vše zametl. Poté jsem utřem krev a nakonec jsem prohlédl Pavlovi dlaň.

"Tohle bude chtít stehy" řekl jsem opatrně a už jsem ho strkal ke dveřím. Viděl jsem jak zbledl a také jak stuhnl. Umíněně jsem hi však dal tlačil až ke mě do auta.

"Bude to chtít dva stehy" prohlásila doktorka a až si šla pro šití. Pavel po mně hodil přiskrcený pohled. Bojí se jehel a tak celkově nemá rád doktory,ale tohle s prostě musí zašít.

Nina
"A dál?!" vypískla Kendall a málem si vylila kávu. Omluvně se na mě podívala,ale tetelila se na vyprávění mé milostné noci,jestli s e to tak dá říct. "Co myslíš?" škádlila jsem ji. "Vy jste? Bože Nino,nenapínej mě!"
"No tak asi,byli jsme opilí a v jeho posteli. Co myslíš že jsme dělali?". Kendall se křenila a já musela s ní.

"Vy jste teda pár" smála se už zplna hrdla. Spražila jsem ji pohledem. Avšak ona se stále smála až byla docela rudá. "Ale nic nás nerozdělí" zašeptala jsem.

KatarzeKde žijí příběhy. Začni objevovat