4.

326 23 0
                                    

Nina
Ráno jsem se probudila v pevným Ianovým obětí. Nenápadně jsem se odplížila do kuchyně,abych si udělala kafe. Za boky mě chytily teplé Janovi ruce:"přidej tam vodu i pro mě prosím" zívla jsem a ještě trochu vody přidala

Když jsem přijela na místo natáčení,Petr tam stále chyběl. Po chvíli jsem se dozvěděla,že má ještě akci jako youtuber,takže přijde později.

Petr
Na 4Fans jsem se setkal se spousty mých fanoušků. Mám je strašně rád,protože bez nich bych nebyl ničím. Rozdal jsem podpisy a vyfotil se sposty fandů. Pak jsem se rozjel na natáčení.

Vykulil jsem oči jakmile mi režisér zdělil,že dnešní scéna bude trochu milostná. Dobře...dobře,to zvládnu. Kde jen o jeden polibek. Uklidňoval jsem se v duchu. Postavil jsem se a začal odříkávat svůj text. A pak to přišlo, Nina se ke mě lehce naklonila a její jemné rty se otřely o mé. Bože,byli tak dobré. Její dech voněl po růžích.

Polibek skončil. "Ok vy naše hrdličky. Tohle bylo dobrý hned na první pokus. Takže už to nebudeme opakovat a pro dnešek vše povinnosti tu končí" křikl rejža. Odkašla jsem si a Nina se na mě otočila. "To bylo dobrý" vysoukal jsem ze sebe. Usmála se;"díky,ty taky nelíbáš špatně". Zastavilo se mi srdce.
Takže já umím dobře líbat?

Nina
Tohle byl ten nejsladší polibek,co jsem kdy dostala. Byl jako opravdový. Všimla jsem si jak po mě Petr pokukuje. Zamával jsem mu a on se usmál. Ten jeho úsměv,vždy mě dokáže tak rychle odzbrojit. Nechápu,proč na mě Petr působí, ale neměl by.

KatarzeKde žijí příběhy. Začni objevovat