33.

168 17 1
                                    

Petr
Rukou jsem si pročísl vlasy. Žádná sláva. Půl osmé. Rychle jsem se navoněl a pomalu se vydal k autu. Uvnitř mne zuřil boj mezi nervozitou a strachem z novinářů.

Nina
Rychle,rychle, Petr tu může být každou chvíli. Popoháněla jsem sama sebe. Ozval se zvonek. Natěšeně jsem nadskočila a uháněla ke dveřím. "Ahoj" ozval se jeho dokonalý hlas. Skočila jsem mu kolem krku:"Ahojky".

"Mám pro tebe novinku" mrknul na mě. "Jako?"
"Už nemám stehy". Překvapeně jsem zamrkala a nebyla schopna slov. Tázavě se na mě zahleděl. Jen jsem zavrtěla hlavou,popadla kabelku a zamkla.

Před barem bylo pořádně rušno a uvnitř ještě víc. Hudba hrála na plné pecky. Zatím si nás nikdo nevšiml,což bylo vyhovující. "Co si dáš?" snažil se překřičet hudbu Petr. "Co takhle panáky na rozehřátí?". Nachvíli mi zmizel z dohledu. Jelikož jsem nechtěla vypadat trapně,dala jsem se do tance v rytmu hudby.

Po chvíli se ke mě připojil i Petr. Podal mi jednoho panáka a sám ten svůj vypil.

Písničky se stále měnili a my byli čím dál tím víc přiopilejší. Pomalu,ale jistě mi všechen alkohol stoupl do hlavy a brzy jsem se smála každé blbosti. "Ještě jeden.." udělala jsem psí oči.

Když Petr dlouho nešel,rozhodla jsem se ho hledat. Kolíbavím krokem jsem pomalu přecházela s parketu až k baru. Kde dělala na Petra oči jakási blondýnka. Naštavně jsem jej chytila a otočila čelem ke mě. "Dávej si pozor š*o,tenhle je můj" vmetla jsem ji do obličeje a překvapeného Petra táhla za sebou ven. "Tady zase někdo žárlí" smál se na celé kolo. Nakvašeně jsem naspulila rty. "Ale noták" pohladil mě po rameni.

Škádlivě jsem se na něj podívala a sebrala mu klíčky od auta. Vím,opilá bych neměla řídit,ale k němu domů to je blýzko. Snad nás nikde nepotká policie.

*500 👀 a téměř 100 votes! snad žešílím ještě víc než šílená jsem :D. Když jsem začínala,četla to jen segra a kamarádka,stěží jsem se dostala nad 10 👀.A teď...prostě to je neskutečný jak rychle to vše jde nahoru. Moc vám děkuji :) Nevím jak vám mám poděkovat,protože to je pro neskutečná čest. :) Nečekala jsem takový boom u první FF. Doufám že příběh vás baví :/. Ještě jednou vám všem moc děkuji. ❤❤*

KatarzeKde žijí příběhy. Začni objevovat