Nina
Po tom,co nás Pavel přistihl,jsem se cítila dost trapně. A ještě víc ten pocit zesílil,když se Petr zeptal Pavla na jeho brzký příjezd domů. V tu ránu se u usměvavého Pavla,stal úplně někdo jiný.Smutně se díval do země,až mi ho bylo líto. "Víte co? Já už radši půjdu. Tohle je mezi vámi" řekla jsem a mířila si to ke dveřím,ale Pavlův hlas mě zadržel:"Vždyť jsi už část naší rodiny po dnešní noci ehm s Petrem. Máš právo to vědět". Uchychtla jsem se nad frází "po dnešní noci s Petrem,, a vrátila se nejistě zpět.
"Tak co se stalo?" položil mu Petr ruku na rameno. "Víš...." sklopil zrak opět k zemi "když jsi byl u Niny,zavolala mi má máma s tím že-že..."
"Že co?" zašeptala jsem. "ji volali rodiče od Sáry....ona-je-ona je-m-m-mrtvá." vysoukal ze sebe a rozplakal se. Lítostivě jsem ho objala. "Jak se to stalo?" chtěl vědět Petr,ale jediným mým pohledem jsem ho umlčela.Po chvíli se k obímání přidal i Petr. Mezi námi panovalo smutné ticho. Takže s klidným průběhem dne se mohu rozloučit,ale pro kamaráda udělám vše.
*Hlavně mě nezabijte :/ Ano vím,Pavel nemá žádnou přítelkyni a tohle se vůbec nestalo,ale probohk,je to FF. Ano,Sára je tady Pavlova přítelkyně. Možná vás zajímá,proč nevolali přímo jemu? To se dozvíte příště :D (taková reklama :P) Jinak na obrázku je Sára :) A ano nakonec jsem psala ještě teď abych mohla v noci spát :D.*
ČTEŠ
Katarze
FanfictionKdyž se dva slavní dají dohromady není to snadné, ale když se to snaží zatajit, vydrží jim to?