Nina
Buffy se mi otřela o nohu. Pobaveně jsem ji zvedla ze země. Po dlohé době jsem byla opravdu šťastná.V noci jsem se převalovala,nedokázala jsem v kuse spát a tak jsem to vzdala a šla si udělat čaj. Jelikož Buffy spala,otevřela jsem knížku a četla si.
Petr
Sundal jsem si tryko a v zarcadle zhlédl stehy. Skusil jsem se jich diknou,ale vzápětí jsem toho litoval. Příšerně to bolelo. Radši jsem se klidil do kuchyně a přioravil vodu na čaj. Někdo zazvonil,vyhlédl jsem tedy z okna a tam stál hlouček dívek,které křičely:"Petře,milujem tě!!".Jen jsem se usmál a zamával jim,což byl spouštěč pro ještě větší ryk. Pro jistotu jsem zavřel okno a šel si zalýt čaj. "Uděláš mi taky?" vylekal mě Pavel. "Jo jasně".
Nina: Ahoj Petře,neruším?
Já: Ne ty nikdy proč?Nina: Nemužu spát,nehceš se stavit?
Já: rád,ale je pozdě v noci :/
Nina: Prosím,smutně koukám.
Já: tak dobře,snad se mi povede proklouznout kolem Pavla.
Rychle jsem na sebe naházel věci a potichoučku pootevřel dveře. Pavel seděl v kuchyni za stolem a popíjel čaj. Pomaloučku jsem dveře uolně otevřel a snažil se proklouznout.
Už jsem byl u dveří když v tom zavrzala za mnou podlaha. "Ty někam jdeš?" pozvedl obočí. "Jo,proč?"
"Víš že máš odpočívat" povzdechl si.
"Ale já musím.." zašeptal jsem a otevřel dveře. Petr na mě jen zíral,dokud jsem nezabouchl dveřma.
ČTEŠ
Katarze
FanfictionKdyž se dva slavní dají dohromady není to snadné, ale když se to snaží zatajit, vydrží jim to?