1.

602 35 7
                                    

Petr
Klapka,kamera a akce. Po delší
přestávce zase na place. Bezmyšlenkovitě jsem odehrál svoji scénu a rychle se pakoval do radia,kde mám dělat rozhovor. Zítra mám sehrát scénu s Ninou Dobrev. Jsem na ni dost zvědavý. Znám ji jen přes média,je moc hezká a taky dost slavná.

Nasedl jsem do auta a pustil rádio,stačil mi jen jeden ton a poznal jsem Lhůtu záruční. Bože jak tuhle písničku nenávidím. Hrají ji pořád a na ji slyším na každém kroku. Rychle jsem přepl na jinou stanici. Tohle bude ještě dlouhý den.

Nina
Pořád dokola jsem si opakovala svůj text. Zítra mám sehrát scénku s Petrem Lexou. Nevím přesně kdo to jo je,ale podle mé asistentky Lucy je prý docela pohledný a dobře hraje. Vím o něj jen to,že zpívá v kapele Slza. "Chceš kafe?" zeptala se Lucy. Ano,Lucy mi smí tykat. "Je to bys byla hodná."usmála jsem se na ni a Zola si rádio. Hned mi naskočila Evropa2.
"A nyní tu máme Petra Lexu, Petře šušká se,že zítra budeš natáčet s Ninou Dobrev. Je to pravda?" ozvalo se z něj. Leknutím jsem nadskočila.
"Ahoj ahoj,ano je to pravda." zazněl jeho lehce chraplavým hlas,který se mi strašně líbil. Byla jsem tak zaujata rádiem,že jsem ani nezaregistrovala Lucyin příchod s kafem. "Je to je Petr" vypískla. Škubla jsem sebou. Tak ona ho i Lucy zná? Sakra!

KatarzeKde žijí příběhy. Začni objevovat