19.

189 24 0
                                    

Nina
Zatímco Kendall zabavovala recptční u automatu,já si tajně zjistila Petrův pokoj a rychle se tam rozběhla.

Stála jsem před pokojem a zírala na tmavé dveře. Mám tam jít a nebo ne?
Dodala jsem si odvahy a sáhla po klice. Naposledy jsem se nadechla a vstoupila.

Do očí se mi nahrnuly slzy. Petr ležel na různých hadičkách,byl ošklivě potlučený a kolem břicha měl obvaz nasaklý krvý. "Petře...." zšeptaka jsem a prosadila se vedle postele a chytila ho za ruku. Měl zavřené oči a jediná známka života bylo jeho pravidelné oddychování.

Popotáhla jsem a přihlížela si ho. Měl ošklivé modřiny a tržné rány. V tom do pokoje vtrhla ta recepční. "Pojďte paní" chytila mě za ruku a táhla mě ven. "Nesahejte na mě. Víte kdo já jsem?!"
"Ani znám vás Nino,ale on potřebuje klid". Vyškubla jsem se ji a chtěla se k němu vrátit,ale přišel ještě doktor a odtáhl mě pryč.

Seděla jsem v čekárně a pila hnusný kafe s automatu. Zavanul studený vítr od dveří a už v nich stál ten Lukáš a jeě s nějaký klukem v patách. "Jak je mu?" zeptal se. Zachroptěla jsem:"musela jsem se mu k němu vplížit jinak by mě k němu nepustili. Ale nevipadá moc dobře"

"Mimochodem,tohle je Pavel,Petrův spolubydlící a nejlepší kamarád" ukázal na toho druhého. Upřela jsem na něj pohled a pokývala na pozdrav. Tohle bude ještě dlouhá noc.

*tak za dnešek je tohle poslední část. Děkuji za přečtení,voze a nebo Com a dobrou noc :*

KatarzeKde žijí příběhy. Začni objevovat