Hoofdstuk 6

1.1K 84 4
                                    

Sara Light

" Lauren ? wat zie je hier in ?" vroeg ik aan haar. " alles ". Ik keek zelf een keer naar het blaadje en zag niets behalve 1 grote zwarte vlek. Ik legde de blaadjes weg en ging weer recht voor haar zitten. " wat heb je allemaal gezien ?". " ee-n meisje. Een vrouw. Het geluid van w-wolvengehuil. Bleke mensen met een bloeddorstige blik. Ze g-grepen haar gewoon. Ze werd meegenomen. Angst was overal te bekennen " antwoordde ze. Een traan liep over haar wang heen. " niet schrikken Lauren ". Ik legde mijn hand op haar schouder. Ik keek recht in haar ogen terwijl ik ze liet gloeien. Diep in haar ogen zag ik helemaal niets, behalve een symbool. Zoiets had ik nog nooit gezien. Ik ging nog even iets dieper en ik zag iets wat ik nooit had verwacht, Brooklyn. Het meisje die Adriana mij liet zien. Dat was het meisje wat Lauren zag, ik weet het zeker. Ik liet mijn ogen stoppen met gloeien en stond op van de plek waar ik zat. " Sara ?". ik negeerde Lauren en liep de kamer uit.

Toen ik Ethan op de gang zag zitten stond hij meteen op en liep naar me toe. " en ?". wat zou ik tegen hem zeggen ? Eerst moet ik te weten zien te komen wat dat symbool was. " ga naar haar toe, ze heeft je nodig " zei ik maar. Hij knikte en liep de kamer van Lauren binnen. Ik maakte een link met de andere leden van de 7 om hulp te vragen. " kan iedereen me horen ?" vroeg ik als eerst. Ik kreeg van iedereen een ja terug. " we hebben een probleem ". " wat is er aan de hand ?" vroeg Steven. Hij is nummer 3 van de 7. " hebben jullie allemaal het verhaal van Adriana gehoord over een meisje genaamd Brooklyn ?". Weer kreeg ik een ja van iedereen. " ik denk dat ik haar heb gevonden, deels ". " wat bedoel je met deels ?" vroeg Julian nu. Nummer 6 van de 7. " ik heb haar niet echt gevonden maar een vriendin van me heeft haar gezien in een visioen. Ik heb er ook een soort van symbool bij gezien maar het was allemaal een beetje onduidelijk ". " en wat moeten we nu doen dan ?". " als jullie hierheen komen kunnen jullie helpen ". " we komen er zo snel mogelijk aan ". Een klein opgelucht zuchtje verliet mijn mond. " dankje ". Ik verbrak de link en liep het ziekenhuis uit.

Buiten was ik van plan om een rondje te gaan lopen maar ik liep perongelijk tegen iemand aan. " sorry " zei ik gou. " gaat het wel Saar ?". Ik keek op en zag dat degene waar ik tegenaan ben gebotst Lucas was. Hij keek me bezorgd aan. " ja, waarom zou het niet gaan dan ?". " nou, je ziet een beetje bleek en het lijkt wel alsof je ieder moment van je stokje kan gaan ". " het gaat best, echt waar ". " misschien moet je even slapen. Dat heb je volgens mij de laatste dagen niet veel gedaan ". Ik schudde mijn hoofd als teken dat ik dat niet wou. Mijn hoofd begon opeens te bonken dus ik legde mijn hand op mijn hoofd. Alles begon te draaien maar ik bleef toch staan. " Sara ? wat doe je met je ogen ?". Ik pakte zijn beide schouders vast om niet om te vallen en mijn evenwicht te houden. " wat is er met mijn ogen dan ?" vroeg ik onbegrijpelijk. " ze gloeien helemaal ". Ik viel bijna maar Lucas kon me net pakken. " oke, ik haal een dokter ". " nee ! het gaat al... " ik kon mijn zin niet eens afmaken voor ik op de grond viel en een zwart goedje uitspuugde. Ik keek op en zag in de verte iemand staan. Hij had een grijns op zijn gezicht en liep weg. " zie dit maar als een waarschuwing " hoorde ik hem zachtjes zeggen. Nog een keer spuugde ik iets uit. Ik wees in de richting waar ik iemand zag staan en Lucas volgde mijn vinger. Hij zag hem ook staan maar toen hij naar hem toe wou gaan was hij opeens verdwenen. Lucas hielp me opstaan en ondersteunde me door mijn arm over zijn schouder te leggen. " haal alsjeblieft geen dokter ". " en waarom zou ik dat niet doen dan ?". " laat ik het zo zeggen. Als je een dokter haalt kan ik je verzekeren dat je me nog eens in een droom van je ziet ". " ga je nu dreigen ?" lachte hij. " misschien ". Ik veegde met mijn mouw een keer over mijn mond en mompelde " gadver ". " wat is dat voor een spul ?". " weet ik veel. 1 ding weet ik wel, het is niet lekker ". Hij lachte. " ik mag geen dokter halen, maar mag ik het wel aan Ethan en Lauren vertellen of dat ook niet ? hun zijn tenslotte wel onze alfa en luna weetje ". " nee. Vertel dit aan niemand. Als je dit aan iemand verteld weet ik zeker dat de roedel een chaos wordt ".

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
wat zou er allemaal aan de hand zijn ??
en zou Sara ooit Brooklyn vinden ??
nog even afwachten zou ik zeggen :P
we zijn al bij de 500 vieuws !!! LY all !!!

like ? comment ? follow ?

a human mate - deel 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu