Hoofdstuk 32

816 62 12
                                    

Lauren Light

Ethan, Logan en ik stappen de auto uit. Toen we wouden vertrekken kwam Logan eraan gelopen en zei dat zijn wakker kapot was gegaan waardoor hij niet wakker werd. Ik wist zelf niet eens dat hij ook mee ging, maar het is wel fijn. Een eindje verderop stond ook een auto met ook een paar mensen eromheen. " dat is alfa Argie van de Red River roedel met zijn nieuwe luna Alexandra en beta Matt " zei Ethan en knikte naar het groepje. Een meneer kwam naar ons toegelopen en begroette ons allemaal met een warme glimlach. " alfa Ethan, fijn dat u bent gekomen ". " eensgelijks alfa Benjamin " glimlachte Ethan terug. Ze gaven elkaar een hand en Benjamin ging toen naar Logan toe. " u moet beta Logan zijn ". " dat klopt meneer ". Daarna kwam hij bij mij. " de nieuwe luna van de Golden Moonlight roedel. Wat is uw naam ?" vroeg hij aan me, heel beleefd. " Lauren Light " antwoordde ik hem. " leuk je te ontmoeten Lauren ". Ik lachte naar hem. Er kwam nog een auto aangereden en naast ons stopte. Er kwam een vrouw uit de auto en een man, alfa en luna ? De vrouw had prachtig donkerblond haar met groene ogen en de man had zwart haar met bruine ogen. " u heeft de Dark Lotus ook uitgenodigd ?" vroeg Ethan aan Benjamin. Benjamin knikte. " wie zijn dat ?" vroeg ik daarna aan Ethan. " de Dark Lotus roedel. Die man die je daar ziet is beta David en de vrouw is alfa Jenna ". " alfa ?". " Jenna was de eerstgeborene in de bloedlijn dus zij werd de opvolger " legde hij aan me uit. " heeft ze geen mate dan ?". " die is jaren geleden door Jenna's vader vermoord, daardoor is ze van binnen harder geworden. Je wilt geen ruzie met haar krijgen ". Ik knikte. Jenna en David kwamen naar ons toegelopen en hun blikken stonden neutraal. Benjamin merkte het op en draaide zich naar hun toe. " wat is er aan de hand ?" vroeg hij aan Jenna. " die verlepte vampiers denken zomaar een deal met me te kunnen maken " antwoordde Jenna. " mijn geduld raakt op en als ik ze nog 1 keer op mijn territorium zie pak ik ze bij hun strot vast en snij het open, begrepen ?". Pittig. " zullen we dan maar naar binnen gaan ?". We knikte allemaal instemmend en liep met zijn allen naar binnen, ook de andere roedels.

Binnen kwam er een klein jongetje naar Benjamin toegelopen, ik schat hem zo'n 3 jaar. " pap, wie zijn deze mensen ?" vroeg hij. Benjamin ging op zijn hurken voor hem zitten en pakte zijn schouders vast. " Owen, ik had je al gezegd dat er een paar alfa's, luna's en beta's langs komen voor mijn werk, weet je nog ". Het jongetje wat Owen heet schudde zijn hoofd. Mijn mondhoeken gingen omhoog. " moet je je broertje niet helpen ?". Nu knikte hij. " hup dan ". Zonder nog iets te zeggen of te doen liepen Owen weer weg. Benjamin stond weer recht en maakte een gebaar dat we hem moesten volgen.



Ethan Light

Iedereen ging zitten op een stoel en ik voelde dat iemand naar me keek, Jenna. We hebben het niet zo op elkaar. Toen we nog naar dezelfde school gingen was zij altijd de badass van iedereen. Door de opvoeding van haar vader heeft ze nooit van iemand gehouden, behalve haar mate. Dat is dan ook haar zwakke plek. Doordat haar vader haar mate uit zijn leiden had verlost werd ze harder en harder, net een steen. En dat liet ze op school goed merken. " om te beginnen wil ik alvast zeggen dat ik blij ben met jullie komst " begon Benjamin. " ik denk dat jullie al wel weten waar we het over gaan hebben ". Ik voelde Jenna mij nog steeds aan kijken. 1 keer keek ik haar aan en ze draaide direct om naar David. " heeft iemand een idee om dit probleem aan te pakken ?". In 1 ruk stond Jenna op. " iedereen weet dat de Black Blood ons steeds aanvalt om ons te verzwakken ... " begon Jenna. " ... ze hebben vannacht weer een aanslag bij ons gedaan en daarbij hebben ze de zoon van 1 van mijn wachters meegenomen ". Ze wees naar mij. " Ethan Light, ga staan !". Wat heb ik nu weer gedaan ?! Lauren keek me verbaast maar raar haar. " ik zei toch dat het humeurig ging worden " fluisterde ik zacht in haar oor. Ik stond op en keek Jenna aan. " de groep waarmee de Black Blood bestond uit allemaal jongens, behalve 1 ". " en wat heb ik hier mee te maken ?". Ze snoof een keer in de lucht en gromde. " ze rook deels naar jou roedel ". " kun je iets specifieker zijn ?". " lengte: 1,65. Haar: rood en stijl. Leeftijd: 18. Geur: Black Blood clan en een beetje Golden Moonlight roedel, weerwolf. Had jij niet iemand in je roedel zitten die aan die dingen voldoet ?". Ik keek naar Lauren die niet wist wat ze moest doen. " komt er nog wat van of hoe zit dat ?!" riep Jenna grommend. Haar beta zat door gewoon niets te doen en voor zich uit te staren. " Light reageer !". Een harde knal was te horen aan de punt van de tafel. Iedereen keek er abrupt heen. Benjamin stond met rode ogen naar ons te kijken. " Jenna stilte ! Ethan, ga zitten en spreek " zei hij. Ik knikte en ging rustig zitten. " ik had een meisje bij mij in de roedel, ja ... " voor ik het wist was ik alweer onderbroken door Jenna die riep " ik wist het wel !". Ik gromde naar haar waarna ze terug gromde. " ja: ze heeft rood haar, haar lengte is ongeveer 1,65 en is 18. Maar ze zal nooit iemand vermoorden, laat staan ontvoeren ". Benjamin knikte. " ze heeft om 1 of andere reden de roedel verlaten en is naar Black Blood gegaan " voegde ik eraan toe. " je weet zeker dat je de reden niet weet ". Ik knikte als bevestiging. " maar ik verzeker u dat ik er gou achter kom ". Benjamin knikte en ging daarna ook weer zitten. Ik pakte Lauren's hand vast en gaf er een geruststellend kneepje in. " Debbie heeft niets gedaan, dus ze wordt niet gestraft voor niets " zei ik zachtjes tegen haar. " alfa Jenna, heeft u hier nog iets in te brengen ?" vroeg Benjamin. Ik hoorde haar zachtjes grommen en zei " jammergenoeg niet nee ". Ze heeft echt iets tegen me.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gezellig daar ! Jenna maak maar lekker kennis met Debbie.

like ? comment ? follow ?

a human mate - deel 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu