2 dagen later
Lauren WhiteIk zat samen met 1 van de 7, Carlos, op een open veld. Hij had gezegd dat hij als eerst mij zal helpen om erachter te komen wat er allemaal met me gebeurt. " hoelang duurt het nog ?" vroeg ik ongeduldig. Hij antwoordde niet en bleef gewoon in een kleermaker met zijn ogen gesloten zitten. Ik zuchtte een keer. " als ik wil kan ik zo opstaan en weglopen he ". Weer geen antwoord. Ik stond op en deed net alsof ik weg wou lopen. " ik ga hoor ". " ga zitten Lauren " zei hij daarna. " je wilt toch weten wat er met je aan de hand is ?". Ik knikte. " no, je bent niet de enigste. Dus ga weet zitten en concentreer je ". Ik maakte een geïrriteerd geluidje met mijn mond en ging weer zitten. " neem diep adem en sluit je ogen ". Ik deed wat hij zei en werd direct een beetje ontspanner.
Na even was ik het weer zat en liet ik me op het gras vallen. " eigenwijs ding ". Ik stak mijn duim op en mompelde iets wat moest lijken op " bedankt voor het compliment ". Carlos stond op en stak zijn hand uit om me te helpen met opstaan. Ik nam hem aan en zo werd ik in een sleur omhoog getrokken. " welke gaves heb jij eigelijk ?". " ik kan dingen tot op de bodem uitzoeken door iets te ruiken, horen of zien. Ook kan ik 1 element besturen, namelijk aarde ". " cool ". " en hoe zit het met jou ? Ik bedoel dan met je wond in je zij ". Ik haalde mijn schouders op. " ik voel er eigelijk niet echt iets meer van ... ". " mag ik eens kijken ?". ik twijfelde even maar trok dan mijn shirt iets aan de zijkant omhoog. Hij keek er echt onderzoekend naar. Opeens pakte hij mijn handen vast en liet hij zijn ogen gloeien. Het leek echt net alsof hij ergens naar zocht.
We werden allebei uit onze trans gehaald door een boom die wiebelde. Carlos liet mijn handen los en stopte zijn ogen met gloeien. Daarna draaide hij zich om naar de boom en ging in zijn aanvalspositie staan. " wat is er ?". " een vampier. Black Blood clan " antwoordde hij. Ethan kwam eraan gerend en ging naast Carlos ook in zijn aanvalspositie staan. Hij had de geur vast ook geroken. De twee liepen tegelijkertijd richting de boom. Ik liep ook met ze mee en zag hoog in de boom een jongen zitten, dezelfde jongen als die me geholpen had, Justin. Hij keek me recht in de ogen aan en sprong daarna uit de boom, recht voor mijn neus. " Lauren alsjeblieft, help me " zei hij zacht. Ethan liep naar hem toe en trok hem bij me vandaan. Grommend stond Ethan voor Justin. Hij herkend hem niet. Ethan wou hem net een klap verkopen maar ik hielt hem tegen door zijn arm vast te pakken. " Ethan stop !" riep ik recht in zijn gezicht. Zijn ogen begonnen rood te gloeien en rukte zich los waarna hij Justin toch een klap tegen zijn lip verkocht. " Ethan stop nou !". Carlos kwam er ook aangelopen en ging net zoals Ethan naar Justin grommen. Bloed kwam uit de lip van Justin en hij kroop langzaam achteruit. Ethan wou hem weer een klap geven maar ik ging tussen ze staan en ving hem zelf op. Recht tegen de zijkant van mijn gezicht kreeg ik de vuist van Ethan en een rode vloeistof vloeide er al snel overheen. Hij keek me geschrokken aan. " Ethan doe hem niets ". " hij is een lid van de Black Blood ... " zei hij maar ik onderbrak hem. " hij mag dan wel een lid zijn van de Black Blood maar hij heeft mij geholpen daar vandaan te komen ". Ik verbrak het oogcontact met Ethan en liep naar Justin toe om hem te helpen. In zijn been zat een pijl met iets zwarts. Ik hielp hem opstaan en gaf hem ondersteuning. " hij herkend me niet of wel soms ?" zei Justin zacht. " jammergenoeg niet nee ". Ik keek Ethan weer aan. " je zou toch je beste vriend moeten herkennen ?" vroeg Justin met een waterige glimlach aan Ethan. Ethan schudde een keer zijn hoofd en keek daarna goed. " Ethan, dit is Justin ".
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
zie bovenstaande foto voor de NIEUWE Justin Werlo !!!like ? comment ? follow ?
JE LEEST
a human mate - deel 2
Werewolfvervolg op : a human mate Lauren White ( 18 jaar ) en Ethan Light ( 20 jaar ) proberen samen hun nieuwe leven op rolletjes te krijgen. Geen geheimen meer, geen leugens meer, vertrouwen hebben. Maar wat als Lauren en Ethan geen geheimen hebben voor e...