Lauren White
" Zayn " mompelde ik. Een grijns kwam op zijn gezicht toen ik zijn naam zei. " dus Ethan Light, de alfa van de Golden Moonlight roedel is jou mate ? ik heb medelijden met hem ". Hij keek op en lachte naar Ethan. Ik keek hem vol angst aan, angst voor wat hij nou weer zou doen. " je hebt echt geen benul van wat in je zit he ". Ik keek hem van angst naar vragend aan. Hij schudde lachend zijn hoofd. " Zayn !" hoorde ik van achter hem komen. " leider ". Er kwam iemand achter Zayn vandaan gestapt en legde een hand op zijn schouder. " is dit der ?" vroeg hij aan Zayn. Zayn knikte. Hij gaf hem een schouderklopje en hurkte voor me neer. Daarna pakte hij mijn kin vast en keek me recht in de ogen aan. " blijf van haar af !" hoorde ik iemand roepen. Aan de stem te horen was het Sara. De meneer die Zayn 'leider' noemde keek op. Ik zag dat hij een beetje schrok maar herstelde zich al gou. " dat is Sara Light " zei Zayn. De meneer liet me los, duwde me hard op de grond, stond op, zette zijn voet op de zijkant van mijn gezicht en drukte een beetje. " de nummer 1 " voegde Zayn er daarna aantoe. In mijn ooghoek zag ik hoe de handen van Sara veranderden in vuisten en haar ogen een blauwe gloed kregen. Ze liep dichter en dichter naar ons toe en hoe dichterbij ze kwam hoe beter ik kon zien dat ze kwaad was, nee, woedend. Een vampier liep naar haar toe. " ga aan de kant " zei Sara. De vampier bleef staan en Sara zuchtte. Ze pakte hem bij zijn hals en duwde hem tegen de grond vervolgd dat Sara haar ogen nog meer liet gloeien en dat de vampier levenloos op de grond lag. " ik heb hem toch nooit gemogen " lachte de 'leider'. Hij stapte van mijn hoofd af en trok me omhoog. De meneer keek me weer aan alleen dit keer keek hij serieus. " ik wil een deal maken ". " en wat mag dat dan wel zijn ?". " ik wil jou in ruil voor ... " midden in zijn zin werd hij onderbroken door iemand die riep " je neemt haar niet meer !". Ik keek naast me en zag Ethan aan komen gelopen. Hij ging beschermend voor me staan en een luide grom kwam uit zijn mond. " oke oke. maar ik zeg jullie 1 dingen, als jullie niet akkoord gaan dan zouden jullie afscheid moeten nemen van een roedel lid ". Ik keek hem onbegrijpelijk aan. Hij had het vast gemerkt want hij zei " Zayn, haal hem hier heen ". Zayn knikte en liep naar achter. Ik hoorde een gil van iemand en meteen schrok ik toen ik zag wie ze bedoelde. Tranen stroomden uit mijn ogen en ook uit die van hem toen hij mij zag. " luna Lauren " mompelde hij angstig. " Jelle !" riep ik en ik wou naar hem toe rennen maar ik werd tegengehouden door Sara die me vast greep en me naar achteren nam. " doe hem niets !" riep ik weer. Ik rukte me los uit Sara's greep en liep weer naar voor. " jullie willen mij ? no dan krijgen jullie mij. Als jullie mijn roedel dan maar met rust laten ". Ik wou naar ze toe lopen maar werd weer tegengehouden, alleen dit keer door Ethan. Hij keek me met zijn rode alfa ogen aan. " Lauren dit ga je niet doen " zei hij streng. Ik rukte me los. " ik doe dit voor de roedel, voor Jelle. Ik volg mijn hart en die zegt me dat ik moet doen wat ik kan doen om de roedel in veiligheid te houden. En dit is de manier ". Ik drukte in 1 keer mijn lippen op de zijne. " ik volg mijn hart " zei ik nog voor ik naar de 'leider' liep. Jelle werd naar de andere kant geduwd en Sara nam hem in zijn armen. " we gaan " zei de leider. We liepen met zijn allen naar het bos, daar draaide ik me nog 1 keer om en ik zag de hele roedel aan de bosrand staan met hun armen omhoog en de middelste 3 vinger naar boven. Het was het teken van geluk. Ik werd aan mijn arm getrokken en gedwongen om nu mee te lopen. Een laatste traan rolde nog over mijn wang en viel op het droge gras.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
het is een zwarte dag voor de Golden Moonlight roedel.
maar wat zou Zayn bedoelen met 'je hebt geen benul van wat in je zit he ?' ?
nog een paar hoofdstukken ( 2 á 4 ) komen jullie erachter.
ps. de oogkleur van Sara als ze ze laat gloeien is een andere blauw dan bij een omega in teen wolf, de kleur geeft aan dat ze 1 van de 7 is net zoals bij een alfa.like ? comment ? follow ?
JE LEEST
a human mate - deel 2
Werewolfvervolg op : a human mate Lauren White ( 18 jaar ) en Ethan Light ( 20 jaar ) proberen samen hun nieuwe leven op rolletjes te krijgen. Geen geheimen meer, geen leugens meer, vertrouwen hebben. Maar wat als Lauren en Ethan geen geheimen hebben voor e...