Hoofdstuk 41

596 59 9
                                    

Ethan Light

Het geluid van een glas dat brak kwam bij de deur naar de gang vandaan. Quincy stond in de deuropening met allemaal glas voor haar voeten. Haar blik stond vol angst. Lisa liep naar haar toe. " wat zag je ?" vroeg ze aan Quincy. " we moeten Brooklyn terug naar binnen halen, nu !". Ik snoof in de lucht. De geur van de Black Blood kwam mijn neus binnen, maar ook die van Brooklyn en ... bloed ? " ruiken jullie dat ook ?" vroeg Benjamin. Ik knikte. " bloed " bevestigde ik daarna. Het geluid van hard gegil was te horen, Brooklyn. Ik snoof nog een keer in de lucht voor de geuren en volgde ze daarna, rennend.



Brooklyn Light

Tranen stroomden uit mijn ogen. Ik werd op de grond geduwd. " wat is je naam ?!" riep hij naar me. " d-d-a-dat ... " ik haalde diep adem. " ... dat hoef jij niet te weten. Ik kreeg een harde schop in mijn maag. Ik wou het wel uitgeschreeuwde maar hij had me bedreigd. Als ik ook nog maar 1 keer schreeuwde of gilde zou zijn clan achter de mensen waarvan ik hou gaan. " ik vraag het nog maar 1 keer vriendelijk, wat is je naam ?". " ik zeg het nog maar 1 keer, dat hoef jij niet te weten ". Er kwam een meisje met rood haar aangelopen, en natuurlijk rode ogen. Alleen haar geur zat bij weerwolf inplaats van vampier. " Zayn, wat doe je ?" vroeg ze aan de jongen, die Zayn heette. " ze kwam uit het packhuis van de roedel ". Het meisje ging hurkend voor me zitten en bekeek me. " vertel eens, wie ben je ?" vroeg ze aan me. Waarom willen hun zo graag weten wie ik ben ? Ik negeerde haar. Het meisje kwam nog dichterbij en snoof in mijn nek. Ik versteef helemaal door het geluid van gegrinnik. Ik rilde er gewoon van. " ik weet wel wie je bent. Jij moet de dochter van Ethan en Lauren zijn ". Ze stond op en liep naar de jongen genaamd Zayn. " ik mag haar niet. Doe met haar wat je wilt, behalve bijten ". Zayn knikte en het meisje liep weg. Hij ging hurkend voor me zitten en probeerde oogcontact te maken, maar ik keek de andere kant op. " kijk me aan ". Ik deed niets. Hij pakte mijn kin vast zodat ik hem wel aan moest kijken. Een traan rolde uit mijn oog. " je lijkt op allebei je ouders ". " laat hun hier buiten !" snikte ik. " ze zullen nu vast wel bezorgt om je zijn ". " hou op !". " er staat nog zoveel te gebeuren ". De tranen liepen sneller. " waarom doe je dit ?". " heeft iemand je dat nooit verteld dan ? Spijtig ". Hij stond op en ijsbeerde heen en weer. Een grijns kwam op zijn gezicht. " ik heb eigelijk nooit de kans gehad om bloed van een weerwolf te proeven ". Hij kwam op me af gelopen liet zijn tanden zien. In 1 flits voelde ik een pijnscheut door mijn hele lichaam gaan en ik kon 1 laatste gil niet meer onderdrukken.



Ethan Light

Buiten hoorde ik Julian om hulp roepen. " Julian !". Hij draaide zich om waardoor ik zag waarom hij om hulp riep. Jelle lag op de grond, bibberend, met bloed wat van zijn nek naar beneden gleed. Ik snelde naar ze toe en hurkte neer. " hij is gebeten " zei Julian ongelovig. Ik Keek om me heen. " waar is Brooklyn ?!". " weet ik niet. Toen ik hier aankwam was Jelle hier alleen ". Quincy, Lisa, Jenna, Benjamin, Sara en Lauren kwamen eraan gerend. Weer hoorde ik een gil. " ze zijn nog in de buurt. Lisa, haal een dokter voor Jelle. Quincy, Julian en Jenna gaan opzoek naar Brooklyn. Benjamin blijft samen met mij bij Lauren en Jelle. Sara gaat het terrein controleren " beveelde ik. Iedereen ging direct aan de slag. Eigelijk had ik verwacht dat ik nog meer gegil zou horen, maar dat was niet zo, het was helemaal stil.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zoals beloofd een extra hoofdstuk !!!
Dit is als bedankje voor alles !!!
LY all ❤️

like ? comment ? follow ?

a human mate - deel 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu