Lauren White
" Lauren i-ik weet niet hoe ik dit moet vertellen " zei Ethan stotterend. " wat is er dan ?". hij schudde zijn hoofd. " Ethan vertel op !" riep ik naar hem. Hij antwoordde niet waardoor ik zuchtte. Ik hing mijn benen over de zijkant van het bed en keek hem zo aan. Hij deed zijn mond open om iets te zeggen maar sloot hem al gou weer. " zeg !". " ze hebben foto's van je gemaakt " zei hij daarna toch. " wie heeft foto's van me gemaakt en waarom ?". " de dokters, ze hebben foto's van je gemaakt om je te onderzoeken ". " en ? wat zagen ze ?". " niets ". Ik keek hem even verbaast aan. " maar dat is toch juist goed !". " nee. Lauren, je snap het niet. Ze zagen helemaal niets. Op de foto's was niets anders te zien dan 1 grote zwarte vlek ". Nu was ik degene die zijn hoofd schudde. Zwart ? dit vind ik echt eng worden. Kan dat überhaupt wel ? dat je niets anders ziet dan alleen zwart ? ik weet het antwoord. Nee, dat kan niet. " maar wat wilt dat zeggen ?". nu zuchtte hij. " ik weet het allemaal niet meer. Ik ben een vreselijke alfa " zei hij terwijl hij naar de deur liep en wou vertrekken, maar ik hielt hem tegen. " Ethan Light ! wees niet zo onzeker over jezelf ! je bent geen vreselijke alfa ! sterker nog ! je bent de beste alfa die iemand zich maar kan wensen !". " Lauren alsjeblieft ... ". " geen ge-Lauren !". " maar ... ". " ook geen ge-maar !". En toen was hij stil. " Lauren ik maak me alleen maar ... " probeerde hij weer. " zeg alsjeblieft niet dat je bezorgd om me bent ". " dat moet wel ". " hoezo zou dat moeten ?". " je bent mijn vrouw, en ik hou van jou ". Weer was het even stil. " sorry, ik ben gewoon een beetje gestrest " verontschuldigde ik. " het geeft niet. Heb ik ook wel eens gehad ". Hij kwam weer naar me toegelopen en plaatste zijn lippen op de mijne. " we gaan uitzoeken wat er met je aan de hand is ".
Justin Werlo
De deur van mijn cel werd geopend en ik keek toe hoe Zayn binnen kwam stappen. Ik werd bij mijn arm gegrepen en meegetrokken. " ben je nog steeds zo chaggie Zayn ?". " hou gewoon je kop !". " o kom op, je mag Lauren, geef toe ". " nee Justin. Ze is een mens, deels. En ze hoort bij de weerwolven. En wat zijn wij ?". " als je een vampier bent dan hoef je toch niet de pest te hebben aan weerwolven ". Hij draaide zich naar en om en keek me grijnzend aan. " wacht maar ". Het liefste had ik nu gewoon die grijns van zijn gezicht geslagen, en dat was dus ook precies wat ik deed. Ik haalde keihard met mijn vuist tegen zijn kaak uit en je kon duidelijk botten horen kraken. " wat jullie ook van plan zijn, ik laat het niet toe " zei ik tegen hem terwijl ik een keer over mijn hand wreef. " hier krijg je spijt van !" riep hij daarna en spuugde een beetje bloed uit. " ik zal de groetjes van je doen ". Ik liep door de donkere gangen richting buiten en hoorde Zayn nog " kom terug jij !" roepen. Ik zwaaide nog een keer naar hem en een grijns kwam op mijn gezicht.
Buiten keek ik nog een keer om me heen. Mensen keken me raar en en kwam naar me toegelopen. Bij elke stap dat ze dichterbij kwamen deed ik er 1 naar achter. " grijp hem !" hoorde ik iemand roepen. Ik keek naar de ingang van de kelder waar alle cellen zaten en zag Zayn staan. Iedereen veranderden hun looppas in rennen, net zoals ik. ik rende zo snel als ik kon richting het bos en bij de eerste en beste boom klom ik erin en sprong van tak naar tak verder. Op een gegeven moment dacht ik dat ik ze had afgeschut maar dat had ik helemaal fout. Er werd een pijl in mijn been geschoten en daardoor verloor ik mijn evenwicht en viel uit de boom. Ik keek er gou even naar en zag dat het zwarte vloeistof eraan zat. " fock !" mompelde ik. Ik stond weer op en probeerde verder te rennen, ook al zat die pijl nog steeds in mijn been. Ik moest bij het territorium van de Golden Moonlight roedel komen.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
zie bovenstaande foto voor de kleur ogen die de alfa, beta en een lid van een nummer 7 heeft !!!
wat vinden jullie er tot nu toe van ??like ? comment ? follow ?
JE LEEST
a human mate - deel 2
Werewolfvervolg op : a human mate Lauren White ( 18 jaar ) en Ethan Light ( 20 jaar ) proberen samen hun nieuwe leven op rolletjes te krijgen. Geen geheimen meer, geen leugens meer, vertrouwen hebben. Maar wat als Lauren en Ethan geen geheimen hebben voor e...