Ethan Light
Met tranen in mijn ogen keek ik toe hoe Lauren steeds verder en verder liep. " Ethan ?" hoorde ik iemand achter me vragen. Ik draaide mijn hoofd en zag hoe Sara ook met tranen in haar ogen en Jelle in haar armen me bezorgd aan keek. " ze deed het voor de roedel. ze volgde haar hart " voegde ze eraan toe. Ik schudde mijn hoofd. " we moeten haar terug halen ". " we weten niet eens waar ze heen zijn gegaan ". " alsnog. ze moet terug komen, wie weet wat ze allemaal met haar gaan doen ". Ik draaide me weer om naar het bos en bleef er naar staren. Ik hoorde achter me allemaal voetstappen dichterbij komen. " niemand wilt zijn of haar mate kwijtraken " hoorde ik een bekende stem zeggen. Logan. Ik keek over mijn schouder naar achter en zag de hele roedel staan. " en daarom gaan we haar terug halen " voegde hij eraan toe. " samen " zei Lucas nu die achter Logan vandaan kwam. Ze gingen allebei naast me staan en keken allebei net zoals mij het bos in. " als een roedel " zei ik daarna nog. In allebei mijn ooghoeken zag ik hoe Logan en Lucas veranderden in hun wolvenvorm. Allebei keken ze omhoog en gingen ze huilen, maar niet het huilen met tranen, nee, het gehuil van wolven. Daarna hoorde ik dat het achter me ook gebeurde. Ik draaide me weer om naar de roedel en zag sowieso dat de helft in hun wolvenvorm naar de lucht huilde. Ik keek ook even naar de lucht en fluisterde " we komen je halen Lauren ".
Lauren White
Na uren lopen was ik helemaal op. Ik ging op de grond zitten en zuchtte een keer. Iedereen Keek me raar aan. " wat, nog nooit iemand gezien die uitgeput is ". Zayn kwam naar me toe gelopen en gaf me zo een klap met zijn vuist in mijn gezicht. " en waar was dat voor ?!" vroeg ik kwaad aan hem. " wees blij dat ik werd tegengehouden toen ik je wou vermoorden " antwoordde hij. Ik keek hem met een moordende blik aan maar hij moest er alleen maar van lachen. Ik stond weer op en wreef een keer met mijn hand over mijn lip. Op mijn hand was daarna een beetje bloed te bekennen. Zayn gaf me een lachje en ik gaf hem een nep lachje terug. " wat gebeurt hier ?" vroeg iemand die eraan kwam gelopen. " he-le-maal niets ". Er kwam iemand aangelopen met bruin haar en blauwe ogen. Je zag zo in Zayn's ogen dat er een beetje angst in zat, ook slikte hij een keer. De man die eraan kwam lopen keek eerst naar mij en dan met een kwade blik naar Zayn. Daarna greep hij Zayn bij zijn hals en zei " ik dacht dat ik duidelijk had gezegd dat ik dit niet wou hebben bij haar, of niet soms ?". " jawel ... " probeerde Zayn te zeggen maar werd onderbroken. " jawel wat !". " ja J-Justin " herhaalde Zayn. De man gooide Zayn in 1 keer op de grond. Hij keek mij nog eens aan en van kwaad ging zijn blik naar bezorgd. Daarna liep hij weer weg zonder ook maar iets te zeggen. Ik zag hoe Zayn weer opstond en zijn blik stond woedend. Hij greep mijn arm vast en sleurde me mee verder. Expres kneep hij extra hard wat eigelijk best wel pijn deed. " kan het iets minder agressief Zayn ? dankjewel ". Dat hiel waarschijnlijk niet, eigelijk helemaal niet want hij begon zelfs harder en harder te knijpen. " pittig, dat mag ik wel " zei hij met een grijns op zijn gezicht. " smeerlap ". Een grinnik kwam uit zijn mond. " jammer dat je bij hun hoort anders hadden we best vrienden kunnen worden ". Dacht het even niet ! " ja, heel jammer ja ". Voel de sarcasme. Ho wacht, even terug spoelen, Justin ?!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
wat denken jullie ?? zou dit de Justin zijn van vroeger of een andere Justin ??
ik ben de enigste die het weet ☺️.
we zijn bijna bij de duizend vieuws !!!
deel 1 is bijna bij de 20 duizend vieuws !!!
wat vinden jullie er tot nu toe van ??like ? comment ? follow ?
JE LEEST
a human mate - deel 2
Werewolfvervolg op : a human mate Lauren White ( 18 jaar ) en Ethan Light ( 20 jaar ) proberen samen hun nieuwe leven op rolletjes te krijgen. Geen geheimen meer, geen leugens meer, vertrouwen hebben. Maar wat als Lauren en Ethan geen geheimen hebben voor e...