De volgende dag
Lauren Light
Door licht wat op mijn ogen scheen opende ik mijn ogen. Eerst knipperde ik even om eraan te wennen en daarna keek ik om me heen. Sinds wanneer lig ik in bed ? Ik kan me niet meer herinneren dat ik hier naartoe was gegaan. Naja, het zal wel. Ik keek naast me en zag Ethan naast me liggen, nog steeds slapend. Zijn haar zat warrig en hij lag nog net op het randje van het bed. 1-1 he, dat dacht ik dus even niet. ik gaf hem een harde duw waardoor hij met een knap op de grond terecht kwam. Ethan zat abrupt rechtop en keek onderzoekend om zich heen. Terwijl hij rond keek ondersteunde ik mijn hoofd met mijn handen en ellebogen en keek met een geamuseerde blik richting hem. Toen hij mij opmerkte keek hij eerst verward en daarna verbaast. " heb je me uit bed geduwd ?" vroeg hij en veegde met zijn hand over zijn gezicht. " nee hoor, waarom zou ik ooit jou slaapje verstoren ?". " weet je het heel zeker ?". Ik knikte wild. " ja, heel zeker ". Ik dacht terug aan het moment dat hij uit bed viel en ik lachte direct. Het zag er zo panies uit ! Ik stond op en liep naar de inloopkast. Ik pakte een paar kleren en liep daarna terug, op weg naar de badkamer. Ethan liet zich weer op zijn rug vallen en zuchtte diep. " 2-1 " mompelde ik zacht met een grijns. Ik liep verder naar de badkamer om aan mijn ochtendroutine te beginnen. " vergeet niet dat we zo naar alfa Benjamin moeten !" riep Ethan nog. " ja ja, waarom denk je dat ik je wakker heb gemaakt dan ". Wacht, zei ik dat hardop ?! Oeps. Ethan ging recht staan en liep naar me toe. Snel ging ik in de badkamer en deed de deur dicht, waarna ik in lachen uitbarstte. " het staat nu 2-1 !".
Toen ik eindelijk klaar was met eigelijk alles checkte ik mezelf nog eens. Ik had een lichte spijkerbroek aangedaan met daar bovenop een goud paarse bloesje. Mijn haar had ik alleen maar door geborsteld en liet ik over mijn schouders hangen. Ik liep naar de deur die naar de gang lijd en ondertussen pakte ik mijn mobiel uit mijn zak. 1 bericht was vermeld. Ik opende hem en zag dat hij van Jesse kwam.
Jesse : Hey !!!
Ikke :P : Hai !!!
Jesse : Heb je zin om iets te gaan doen vandaag ?
Ikke :P : Eerst moet ik met Ethan naar een vergadering tot ongeveer half 2, luna zaakjes. Daarna kan en wil ik wel iets doen, lijkt me zelfs super !
Jesse : Oke ! Ik zie je vanmiddag om kwart over 2 op het plein.
Ikke :P : Ik zal er zijn.Ik stopte mijn mobiel weer weg en zag dat ik al in de keuken stond. Ethan en Lucas zaten me aan te kijken. " hoelang sta ik hier al ?". " een paar minuten " antwoordde Lucas. Ik knikte en liep naar het aanrecht, waar ik een appel van de fruitschaal haalde en mijn tanden en naartoe bracht. " wat gaan me daar eigelijk allemaal doen ?" vroeg ik door het eten heen. " het grootste onderwerp is natuurlijk de Black Blood clan. Ook is er bij de Red River roedel, die ook komt, een nieuwe luna. We moeten wel op 1 ding letten " zei Ethan. " en dat is ?". " Benjamin is de alfa van de grootste roedel van het continent en daar wil je geen ruzie mee krijgen. We gaan proberen met hem een bondgenootschap te vormen ". " ik zal me best doen " zei ik en stak mijn duimen omhoog, terwijl ik de appel vast hielt met mijn mond. Lucas moest lachen van wat ik deed en stond daarna op, om weg te lopen. " wat ga je doen ?" vroeg ik aan hem. " het is donderdag in de ochtends, dan train ik meestal ". Ik knikte. " zullen we dan maar gaan ?". " jep ".
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Het spijt me heel erg dat ik gisteren niet heb ge-update, ik wil een paar dingetjes zeggen :
1. Vanaf nu kan het vaker voor komen dat ik een keer niet update ( school en stuff ).
2. We zijn van #18 naar #16 gekomen.
3. Vieuws en likes zijn de laatste tijd omhoog geschoten.
4. Ik ben bezig met een boek voor ondertussen, ik update heb nog niet omdat ik eerst wat hoofdstukken wil maken en kijken of ik hem echt wel wil doen.
5. LY all #nogsteeds.
6. Voor de Debbie haters, ik zeg jullie 1 ding, ze maakt de grootste fout van haar leven.like ? comment ? follow ?
cover voor anoniempy - that is not true
kijk maar welke je gaat gebruiken ;)
JE LEEST
a human mate - deel 2
Werewolfvervolg op : a human mate Lauren White ( 18 jaar ) en Ethan Light ( 20 jaar ) proberen samen hun nieuwe leven op rolletjes te krijgen. Geen geheimen meer, geen leugens meer, vertrouwen hebben. Maar wat als Lauren en Ethan geen geheimen hebben voor e...