Sara Light
" Sara, ik denk dat ik haar heb gevonden ". Ik hielp Carlos recht zitten en bekeek hem even goed. Hij had opeens op zijn handpalm een symbool staan. " dat is het symbool wat ik ook zag " zei ik terwijl ik ernaar wees. Julian kwam naast me zitten en bekeek het. Hij heeft een gave waardoor hij alle symbolen kan herkennen, daarom moest hij Lauren ook eens onderzoeken. " Sara weet je zeker dat je deze zag ?" vroeg Julian aan me. " ja, hoezo ?". " het is het symbool van moed, kracht en sterker nog, het symbool van leven ". " wat wil dat zeggen ?". " dat wilt zeggen dat als Lauren het symbool ook heeft gezien, dat zij Brooklyn is of ... " toen was Carlos stil. Hij schrok van zijn eigen gedachten. " Carlos ?! wat is er met of ?!" drong ik aan. " of dat Brooklyn in haar zit " maakte hij zijn zin af. " Brooklyn moet nog op de wereld komen, ze leeft nog niet " zei Julian om het te verduidelijken. " maar wat ziet Lauren dan steeds ?". " ik denk ... de toekomst ". " dus als ik het goed begrijp is het Brooklyn meisje nog niet geboren en zit ze in Lauren, als een soort van ... dochter ?". ze knikten allebei. Het is allemaal een stuk duidelijker geworden. Ik keek achter me waar ik Lauren in de armen van Ethan zag staan. Ik stond op en liep naar ze toe. " Lauren ? kan ik je even spreken ?" ze antwoordde niet. " Sara wat gebeurt er allemaal ?" vroeg Ethan aan me. " een paar maanden geleden werd ik opgeroepen door Adriana. Ze vertelde me dat er een meisje is genaamd Brooklyn en dat ze zeg maar speciaal is. We weten niet waarom ze speciaal is of tenminste waar ze was, daarom heb ik de andere leden hierheen gehaald, om me te helpen. Alleen we hebben haar nu wel gevonden ". " waar is ze dan ?". " dat is dus het probleem. We dachten dat ze al op de wereld was, maar dat is niet zo ". " hoe bedoel je ?". " Brooklyn zit heel misschien in Lauren " probeerde ik zo rustig mogelijk te zeggen. " Sara, ik volg je even niet meer ". Ik liep naar Quincy toe en vroeg of ik haar mobiel nog even mocht lenen. Daarna liep ik weer terug naar Ethan en Lauren en liet ze de foto zien. " kijk naar de foto. Hij is anders geworden ". Ik wees naar het licht stipje en zei daarna " ik denk dat dat Brooklyn is ". Met grote ogen keek Ethan me aan. " er zit een mini mensje in Lauren ?". ik knikte als bevestiging. " maar hoe ?". " dat weten we nog niet, maar daar komen we nog wel achter ". Lauren draaide zich naar me om en veegde een traan weg. " dus, ik heb opeens iemand in me zitten, als een soort van kind die geboren moet worden ". " zo kun je het zeggen ja. Het enigste wat ik nu nog kan zeggen is dat het een meisje is met de naam Brooklyn " zei ik met een glimlach. Opeens kwam Justin naar ons toegelopen en pakte mijn hand vast. " eh, Sara. Ik wil niet flauw doen maar wat heb je aan je oor ?". Ik veegde een keer met mijn vingers langs de achterkant van mijn oor en bekeek ze daarna. Weer zag ik het smerige zwarte spul wat ik een paar dagen geleden heb uitgekotst, alleen nu kwam het niet uit mijn mond. Ik keek naar Ethan en zag dat hij boos naar mij keek. " Ethan ik kan het uitleggen " probeerde ik. Sinds dat Ethan aan Lauren had gevraagd om met haar te trouwen hebben we gezworen om nooit meer iets geheim te houden, alleen dit kon ik hem echt niet vertellen, dat zou hij toch best wel begrijpen, toch ? " sinds wanneer hem je dat ?". Ik zuchtte een keer. Ik moest hem het toch een keer vertellen. " een paar dagen geleden " antwoordde ik. " wat ?! en dat vertel je ons niet even ?! de hele roedel had dat kunnen krijgen ! waarom zou je zoiets geheim houden ?! ik ben jou alfa !" zei hij boos. " dat weet ik ook wel maar ... ". " geen ge-maar Sara ! ik dacht dat ik je kon vertrouwen !". " je kan me ook vertrouwen ". " nou, blijkbaar dus niet !". " ik hielt het achter omdat er anders alleen maar chaos kwam !" riep ik net zo hard terug. maar dat had ik niet moeten doen, want hij kwam met iets aangezet wat is nooit had verwacht. " door jou is mam door gegaan !". Dat was het enigste wat me kon kwetsen, en dat gaat hij tegen me gebruiken. Hij keek me kwaad aan. Een traan verliet mijn ooghoek. Ik keek om me heen en zag dat juist iedereen mij bezorgd en medelevend aan keek, behalve Ethan dan. " weet je wat ? ik ben het helemaal zat ! ik probeer jullie allemaal alleen maar te helpen ! ik probeer jou roedel te verdedigen ! en dit is wat ik daarvoor terug krijg ?!". Nu drong het pas tot Ethan door. Van kwaad keek hij me medelevend aan. " Sara, het sp... " maar ik onderbrak hem door te zeggen " nee Ethan, ik weet nu hoe je over me denkt ". En na dat gezegd te hebben liep ik weg. Ik werd alleen 1 keer bij mijn arm vastgrepen door Julian. " Sara. Laat het los ". Ik schudde mijn hoofd en rukte me los. Terwijl ik doorliep vielen een paar tranen uit mijn ogen en kwamen terecht op mijn shirt. Ik ben het hier helemaal zat. Ik ben hier weg.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
dus ... even alles op een rijtje zetten, het meisje genaamd Brooklyn is Lauren's soort van dochter ?!like ? comment ? follow ?
JE LEEST
a human mate - deel 2
Werewolfvervolg op : a human mate Lauren White ( 18 jaar ) en Ethan Light ( 20 jaar ) proberen samen hun nieuwe leven op rolletjes te krijgen. Geen geheimen meer, geen leugens meer, vertrouwen hebben. Maar wat als Lauren en Ethan geen geheimen hebben voor e...