Hoofdstuk 33

708 64 3
                                    

Lauren Light

Iedereen stond op en gezamenlijk liepen we naar buiten. De vergadering was eindelijk voorbij en ik moet eerlijk toegeven, het was humeurig. Ethan legde zijn arm over mijn schouder en drukte een zacht kusje op mijn haar. " gaat het altijd zo bij vergaderingen ?". " licht eraan wie er komen. Als er een roedel komt waar je niet echt van houd dan wordt het zo " antwoordde hij. Ik snap nog steeds niet waarom Jenna denkt dat Debbie zoiets doet. We waren van plan om in de auto te stappen toen Jenna opeens naar ons toe kwam gelopen. " Light !" riep ze naar Ethan. Ethan gromde even en draaide zich nara haar om. " wat is er Jenna ?" vroeg Ethan geïrriteerd. Jenna ging voor ons staan en zette haar handen in haar zij. " als je denkt dat die vriendin van je onschuldig is bewijs het dan ". " hoe moet ik dat in hemelsnaam bewijzen dan ?!". " bel haar ". Ethan pakte zijn mobiel en zuchtte.



Ethan Light

Na even ging mijn mobiel over en was Debbie aan de andere kant te horen. " met Debbie ". " met Ethan ". " dit gaat toch niet over dat Black Blood gedoe of wel soms " zei ze er snel achterna. " nee nee. Ik wil je alleen vragen of ... " mijn mobiel werd door Jenna uit mijn handen getrokken.



Jenna Starling

Mijn geduld raakte op en ik trok zonder na te denken Ethan's mobiel uit zijn hand. " Ethan ? hallo ? ben je er nog ?" hoorde ik aan de andere kant. " Ethan is er niet meer, maar ik wel ". " wie is dit ?". " hou je niet van de dolle. Ethan kan het wel voor je opnemen maar ik weet dat jij het was ". " wie was ik dan ?". " ik weet dat jij de gene was die Leo mee heeft genomen ". " o, nu weet ik weer wie je bent. Jij bent bent die mislukte alfa zonder mate, Jenna Starling is het niet ?". Een harde grom verliet mijn mond. " dat vat ik op als een ja ". " als ik je te pakken krijg dan draai ik zo je nek zo om en laat ik je leiden !". " o maar schatje, ik heb niets gedaan hoor. Het was alleen maar mijn plan. Ik heb een paar van mijn vrienden naar je toegestuurd en die mochten het vuile werk opknappen ". Op de achtergrond was een soort van gelach te horen en iemand zei " je mag van je moeder niet liegen !". Nog een keer gromde ik maar dan nog harder. " wat is je naam ?!". " ik dacht dat je me wel zou herkennen Jenna. Beter gezegd, je kent me ". " ik kom je halen. Waar je ook bent, ik zal je vinden ". Ik hing op en gooide de mobiel terug naar Ethan. " dat is ook geregeld ". " je raakt haar met geen vinger aan Jenna !" riep Ethan op zijn alfa toon. Mijn nagels groeiden uit tot klauwen en mijn ogen kregen een rode gloed. " je gaat me niet tegen houden Ethan ". Ik snoof in de lucht, zoekend naar de geur die ik vannacht rook. Allerlei geuren kwamen mijn neus binnen maar 1 trok mijn aandacht het meeste, dezelfde. Ethan had het waarschijnlijk ook in de gaten en zei " als je haar ook maar 1 keer aanraakt zal ik ervoor zorgen dat ... " maar hij kon zijn zin niet aanraken. In de verte zag ik iemand staan die naar me wees en een gebaar maakte dat ik naar de gedaante toe moest komen. De geur van de Black Blood clan vloog met een enorme snelheid naar me toe en ik gromde naar de gedaante. Ik rende naar haar toe maar voor ik haar kon grijpen was ze verdwenen. De geur hing nog steeds rond me heen. " het is tijd om me bekent te maken, vind je niet ?" hoorde ik een stem van boven me zeggen. Ik keek naar boven maar zag niemand. iemand draaide me met een ruk om waardoor ik met mijn klauwen uithaalde. Heugend keek ik om me heen. Een jongen lag onder me en had 3 grote krassen op zijn gezicht. Ook van hem kwam de geur van de Black Blood clan. " dat is de verkeerde " zei de stem weer. " wees niet zo laf en laat je zien !". Iemand sprong recht voor mijn neus en keek me recht in de ogen aan. De geur die ik zocht kwam van haar af en ze leek precies op het meisje die ik vannacht zag. " Debbie ".

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zou Jenna gelijk hebben over Debbie ??
En als ze wel gelijk heeft, wat zou Debbie dan van plan zijn ??
Laat een reactie achter en laat iets van je horen.

like ? comment ? follow ?




cover voor: The_Wolf_Of_Light
Ik hoop dat je hem leuk vind en je hem gaat gebruiken.

cover voor: The_Wolf_Of_LightIk hoop dat je hem leuk vind en je hem gaat gebruiken

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
a human mate - deel 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu