8 KISIM NİHAT AKMAN DİYE BİR ŞEYTAN
Adamı uyku tutmamıştı, saati gece yarısını gösteriyordu. Tv kanallarını zaplayıp duruyordu. Sürekli müzik yayını yapan kanala gelince duraladı. Daha önce hiç görmediği yeni bir bayan sanatçının klibini izlemeye başladı. Şarkıyı dinlerken daha henüz yirmi yaşlarında olan kusursuz duru bir güzellikteki kızı tepeden tırnağa süzmeye başladı. Şarkının klibi bitince ekranın en altında Esra Akın yazısını okudu. Canı sıkılmıştı. Kız diğerlerne benzemiyordu. Vücudunu teşhir etmeden sesi ve yorumuylada ilgi çekiyordu . Bir sonraki klip sanatçısını hemen tanımıştı. Beş ay kadar olmuştu. Adamlarına emir vermiş onu bu villaya getirtmişti.
Villa iki tarafında ağaçlarla kaplı yamacın dibindeki düzlüge inşa edilmiş, ön tarafındaki sık kavak ağaçlarıyla adeta kamufla edilerek gözlerden saklanmış gibiydi . Oysa Kemerburgaz Sarıyer arasındaki yola iki dakikalık mesafedeydi. Hiç bir masraftan kaçınılmamış oldukça konforlu bir şekilde donatılmıştı. Adam konumu sayesinde tehditle şantajla bütün yasal konuları halletmişti.
Şu an klibini izlediği ünlü kadın sanatçıyı işte bu villada alıkoymuş tehditlerle ona zorla sahip olmuştu. Utanmadan uygunsuz görüntülerini videoya çekmişti.
- İstediğim zaman bana geleceksin yoksa bu kaseti basına verir seni insan içine çıkamaz hale getiririm ona göre demişti. Kadın o zaman mahvoldum diye ağlamıştı. Fakat kadına koca bir balya para destesini uzatınca kadının acısı kederi bir anda dağılıvermişti. Ne zaman isterse gelebileceğini söylemişti.
Adamın ismi Nihat Akman' dı. İstanbulun en büyük kışlalarından birinde istihbarat birim başkan yardımcısıydı. Birim başkanı Seyit yarbay oldukça kilolu çabuk yorulan biri olduğu için bütün işlere koşuşturan Nihat yüzbaşı birimin en etkili subayı konumuna gelmişti. Nihat karısı Leyla ile mutlu bir evlilik yapmış ama karısının zengin bir aileden gelmesi lüks merakı onu maddi yönden bitirip tüketmişti.
Zaman zaman tartışmalarının şiddetinin arttığıda oluyordu. Karısını seviyordu aslında o çok güzel bir kadındı. Geçimsizliklerinin en büyük nedeni karısının bitmek bilmeyen istekleri konken partileri kendisine karşı ilğisiz davranışlarıydı. Çoğu zaman kendisi yokmuş gibi davranması kendisini çıldırtmaya yetiyordu. Karısı varlıklı bir ailenin tek kızıydı. Hayatında yokluk nedir bilmemişti. Nihat 'ın esas sabrını taşıran karısının kendisiyle adeta alay eder gibi :
- Bana gün yüzü göstermedin bu parasızlığa bir çare bul yoksa bu evlilik yürümez haberin olsun demesiydi.
Nihat yetimhanede büyümüş aile sevgisi görmemişti. Bu nedenle kimseye acımazdı. Leylanın babası çok nüfuslu zengin bir iş adamıydı. Nihat 'tan pek hoşlanmazdı. Nihat ta ondan , adam evlenirlerken Nihat' ı uyarmış resmen tehdit etmişti.
- Bak damat kızımı üzersen bende seni üzerim ona göre demişti. Nihat onun karanlık işler yaptığını daha sonra tesadüf eseri öğrenmiş nasıl bir belaya bulaştığını anlamıştı. Leyla kendisine karılık değil adeta arkadaşlık yapıyordu. Allahın günü başım ağrıyor deyip arkasını dönüp yatmasına artık tamamen alışmıştı.
Nihat kurtuluş çaresi ararken Çatalca' da baskın düzenleyip ele geçirdikleri kaçakçılık şebekesinin başı ona :
- Bizi görmemiş olun sana bir çanta dolusu para hemde şimdi. Bizi teslim etmen sana hiçbir şey kazandırmaz, oysa ben bir çanta dolusu para teklif ediyorum deyince düşünmüştü İçinde bulunduğu bu sıkıntılı dönemde tek çıkış noktası bu teklifteydi. Fazla düşünmedi. Adamlarına toplanın komutu verdi. Yalnız kaldıklarında adama döndü:
- Getir bakalım şu çantayı. Adam ikiletmedi İnşaat halindeki binadaki odalardan birine girip elinde çantayla döndü
- Bizimle bağlantılı çalışmaya devam edersen bundan daha fazlasını kazanabilirsin. Yapacağın tek şey bize gerekli olan bazı bilgileri önceden bize vermen
- Anlaştık sizinle çok iyi anlaşacağımızı umuyorum. İstersen ayrıntılara girelim .
- Hay hay buyurun lütfen .
İşte bu görüşme Nihat 'ın bütün hayatını değiştirmiş maddi bütün sıkıntıları sona ermişti. İstihbarat bilgilerini kullanarak inanılmaz bağlantılar kurmuştu. Gümrükte ,narkotikte ,asayişte güçlü dostlar edinmişti. Onlara pahalı hediyelerle memnun ediyordu. Çeteninin lideri aniden ortadan kaybolunca bütün çetenin idare sini ele geçirmeyi başarmıştı. Kim olduğunu bilen yoktu. Eli açık ama acımasız olduğu biliniyordu. İşlerini ordudan atılan bir astsubay ve emekli bir komser yürütüyordu. Kendisine özel bir büro yaptırmış eksiksiz bir şekilde donatmıştı. Sahte kimlikle dolaşıyordu . Ona kimse hesap soramazdı. Karısıda ondaki değişikliklerin farkındaydı ama aldığı pahalı hediyeler sorusormasını engelliyordu.
Şu an bulunduğu villayı zengin bir emlakçıdan almış büyük paralar harcayarak burayı sığınak haline getirmişti. Sadece İstanbul da değil Anadoluda Özellikle sınır Şehirlerde hızla organize olmaya başlamıştı. Son dönemlerde işlenen faili meçhul cinayetlerin bir çoğunun çetenin işlerine çomak sokma kafa tutma sebebiyle işlendiğini kimseler bilemezdi. Nihat alın teri dökmeden kazandığı kirli paraları harcarken çok cömertti. Renkli hayat yaşamaya çalışan şarkıcı manken oyuncu istediğiyle birlikte olması onun için sıradan bir şeydi artık. Şafak sökerken bu meçhul villadan ayrılan yosmalar çantalarındaki paralarla çok mutluydular. Onlara tembihlenen konuşursan ölürsün uyarısıydı.
Kendisi her geçen gün büyüyen genişleyen bir orğanizas yonun tek hakimiydi. Hırsıyla gücüyle o artık tehlikeli biriydi. Leyla kocasının uzun süredir eve geç gelmesine bazen
hiç gelmeyişinede aldırmıyordu . Birliktelikleri hızla bitişe doğru giderken her ikiside duruma aldırış etmiyorlardı. Leyla neticede bir kadındı. Kocasının gelmediği gecelerin ne manaya geldiğini çok iyi biliyordu. Artık ona karşı hiç bir sevgi hissetmiyordu. Kendisine ilgi gösterip heycanladıracak birinin özlemini duyuyordu. Ancak Nihat tan çekiniyordu eskiden olsa aldırmazdı. Ama son zamanlarda Nihatın kendisine karşı alaycıl konuşmasına tanık olmuştu. Artık onun eski Nihat olmadığını seziyordu. Hisleri onun çok tehlikeli işlerle uğraştığını söylüyordu. Bundan sonra çok dikkatli olmalıydı. Sabah bir gazetede Esra nın resmini gören Nihat telefonla birini aradı.
DEVAMI YARIN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CENNET VADİSİ
ActionCENNET VADİSİ ROMAN ( Yazan Metin Yiğit) Esra Üniversite mezunu sanatçı adayı genç ve güzel bir kız. Nihat Ordu mensubu görevini kötüye kullanan sinsi bir istihbaratçı Ömer Babasının söz verdiği bir evliliğe zorlanan genç bir delikanlı Bu hikaye...