9.KISIM GİZLİ KORUMA
İstanbul yeni güne olaylarla başlamıştı. Önce uzun süredir aranan önemli bir mafya liderinin cesedi bulunmuştu. Adam ensesinden tek kurşunla vurularak öldürülmüştü. Levent 'te bir okulda çöp kovasına konan bombanın tesadüfen farkedilme siyle büyük bir facianın eşiğinden dönülmüştü. Ayazağa 'da yeni bir inşaattaki iki erkek cesedi ihbarı polisi alarma geçirmişti. İstihbaratçılar yeni ve büyük bir çetenin varlıgından şüphelendiklerini dile getirmeye başlamışlardı. Daha dün önemli bir işadamı kaçırılmış henüz kendisinden haber alınamamıştı. Esra kahvaltısını yapıp bir TV kanalında sabah proğramına katılacaktı.
Annesi biraz üzerinde kırıklık hissettigini ,kendisiyle gelemeyeceğini söyledi kızına . Esra çaresiz tek başına yola çıktı. TV binası Bağcılar Mahmutbey tarafındaydı. Levent 'ten TEM yoluna girmesine az bir mesafe kala kırmızı ışıkta durmak zorunda kaldı. Yeşil ışığın yanmasını beklerken yanına ford marka bir otomobil yanaştı. Esra bir an yüzünü o yöne çevirince sürücünün kaçamak bakışlarla hayran hayran kendisine baktığını gördü. Yirmi yirmibeş yaşlarında bir gençti. Elinde olmadan gülümsedi . Sağ camı açıktı. Esra 'ya camını açmasını işaret etti . Ona biraz dikkatli bakınca son zamanlarda sanki bu yüzü defalarca gördüğünü düşündü.
Bir an tereddüt edip. sonra açtı camı.
- Buyrun bir şeymi oldu ?
- Özür dilerim Esra hanım imzalı bir resminizi rica edebilirmiyim ? Kız şaşkınlıkla sordu.
- Anlayamadım ne yapacaksınız resmimi ?
- Sizin bir hayranınızım sizi bir daha bu kadar yakından nasıl görürüm anı diye saklamak için tabiki .
- Yanımda resim taşımam Ayrıca bu tür şeyler bana çok saçma geliyor üzgünüm.
- Desenize sizi bu kadar yakından gördüğümü hatta konuştuğuma kimseyi inandıramayacağım.
- Size iyi günler beyefendi
Delikanlı tam bir şey söyleyecektiki kız hızla uzaklaştı.
Nihat yardımcılarından Caner'i çagırdı. kapı açıldı otuz yaşların da takım elbiseli genç bir adam girdi.
- Emredin efendim !
- Caner şu Esra Akın meselesi ne durumda ?
- Emrettiginiz gibi takipteyiz efendim !
- Uyğun zamanı bulunca onu bana getirin .
- Emredersiniz efendim
- Sakın kıza bir zarar vermeyin canınızı yakarım
- Anlaşıldı efendim
- Gidebilirsin
O günden sonra Esra farkında olmadan günlerce takip edildi. İçinde bulunduğu tehlikenin farkında değildi. Adamlar bir kaç kez kızı kaçırmak için teşebbüse geçtilersede aksilikler peşlerini bırakmayınca başaramamışlardı.
Ömer'in evde hiç huzuru yoktu. Babası ona kafasını toparlayıp yola gelinceye kadar dükkana gelmemesini söylemişti. Aklınca kendisine gözdağı veriyordu. Bu durum canına minnetti. Hergün babasının asık yüzünü görmek istemiyordu. En önemlisi sevdiği kız büyük tehlikedeydi. Üç adam günlerdir kızın peşindeydi. Onu bir kötülük etmelerinden endişe duyuyordu. Kaç gündür işi gücü Sarıyer de onu takip edip korumaktı. Ama bunu sonsuza kadar sürdüremezdi.
Adamlar bir kaç kez yoklama çekmiş onları faka bastırıp engel olmuştu.
Gazetedeki TV proğramından Esra' nın bu akşam özel bir Tv deki yarışma ve eğlence proğramının, canlı yayın proğramına davetli konuklardan biri olduğunu öğrenmişti. Adamların bu akşam harekete geçeceklerini tahmin ediyordu. Kendine göre bir takım hazırlıklar yapıp Tv kanalının çok yakınında bir yere arabasını park edip beklemeye başladı. Fazla beklemedi. Az sonra kız göründü. Kalbi yine hızla çarpmaya başladı. Davetliler bölümüne aracını park edip güvenlik görevlilerinin gösterdiği kapıdan içeri girdi. Ömer davetli olmadığı için binaya yaklaşamamıştı. Gözleri az ilerde siyah renkteki wolks vagen minibüse takıldı. Sürücü koltuğundaki adamı bir iki gün önce kızı gözetlerken görmüştü. Çok dikkatli olmalıydı.
Proğram bittiğinde vakit bir hayli ilerlemiş, saatler yirmi üç kırk beşi gösteriyordu. Konuklar kapıdan çıkmaya başlamıştı.
Üçüncü çıkan Esra' ydı. Kız koşar adımlarla arabasına binip tem yoluna çıkmak için Mahmutbey köprüsüne yöneldi. Şimdi peşinde üç araba hızla tem yoluna doğru ilerliyordu. Esenler Turgut reis mahallesinde tem yoluna bağlantılı tekstil kente halk arasında ikiz kulelere yaklaştıklarında siyah minibüs Esra' yı sollayıp aracı kızın önüne kırdı. Kız bir anda panikledi arabasını emniyet şeridine sürdü. Diger arabada kızı sıkıştırınca yolun en sağına çekip durmak zorunda kaldı. Korku içinde içindeydi. Daha neler olduğunu anlayamadan arabasından alaşağı edilip seri bir şekilde minibüse bindirildi. Kızın korku dan nutku tutulmuş şoktaydı. Adamların bellerindeki silahlarıda görünce korku içinde dağlar gibi büyümeye başlamıştı . Ömer olup biteni görmüş ama adamlar kalabalık olduğu için yanların dan geçip devam etmek zorunda kalmıştı. Yaklaşık üçyüz metre kadar gidip arabayı sağa çekip kaputu kaldırdı. Adamlar kızı minibüse atıp yanından hızla geçtiler.
DEVAMI YARIN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CENNET VADİSİ
ActionCENNET VADİSİ ROMAN ( Yazan Metin Yiğit) Esra Üniversite mezunu sanatçı adayı genç ve güzel bir kız. Nihat Ordu mensubu görevini kötüye kullanan sinsi bir istihbaratçı Ömer Babasının söz verdiği bir evliliğe zorlanan genç bir delikanlı Bu hikaye...