56.KISIM
Telefonu iki gündür evde şarj cihazında takılıydı.
Faruk adresi aramaktan vaz geçti. İstanbulu pek iyi bilmiyordu. Geç kalabilirdi. Düzce ye gelince durup bir mola verdi. Dün görüp tanıştığı o güzel kızı Seher i bir kez daha görebilme arzusuyla o tarafa yöneldi ayakları onu marketin önüne kadar getirmişti. İş olsun diye içeri girdi. Bir kaç parça bir şey alıp kasaya yöneldi. Gözleri kasanın yanından metal sepet almakta olan kıza takıldı. Talihi yüzüne gülmüştü.
Kalbi heycanla çarptı. Seher de onu farketmişti. Bir an nasıl davranacağını bilemedi, ama kızda heycanlanmıştı. Bir kaç adım sonra birbirlerine yaklaşmışlardı.
- Ömer' i aradığınızı sanıyordum dedi.
- Maallesef kendisine ulaşamadım İstanbul' uda pek iyi bilmediğim için adresini aramayı göze alamadım.
- Üzüldüm Esra 'ya geçmiş olsun dileklerimi iletirmisin ?
- Üzgünüm Ömer' i bulamadığımı ona nasıl söylerim.
- İzninizle benim acelem var bir gören olursa zor durumda kalabilirim. Faruk cebinden bir kart çıkarıp uzattı.
- Sizden ricam Ömer bey ne zaman gelirse beni arayıp haber verirmisiniz ?
- Tamam size iyi akşamlar Faruk bey.
- İyi akşamlar Seher hanım görüşmek üzere
- Bir daha görüşeceğimizi sanmıyorum .
- Neden bunun için bir engelmi var ?
- Esra hanımın yakını olmanız bir daha görüşmemizi gerektirmez herhalde değilmi ?
- O kadar emin olmayın mevlam dilerse neden olmasın. Ben yinede tekrar karşılacağımıza inanıyorum.
Ömer en son olarak iki ay önce ayrıldığı Düzce'ye nihayet gelebilmişti. Arabasını park edip dükkana yanaştı. Dükkan kapalıydı. İçeride kimseler yoktu. Saatine bakınca yemek paydosu olduğunu hatırladı. Mustafa'yla acil görüşüp Eskişehire gidecekti. Mustafanın numarasını tuşladı.
- Efendim abi
- Mustafa yemektemisiniz ?
- Evet abi annem patetesli börek yapmış dayanamadık eve geldik.
- Bensiz börek yersiniz ha alacağınız olsun .
- Ne demek abicim buradaysan hemen buyur.
- Tamam geliyorum.
Onu sevinçle buyur ettiler. Kısa bir hatırlaşma faslından sonra mis gibi kokan börekle çaylarını yudumladılar.
Ömer Seher i biraz durgun gördü. Soracaktı , ama belki özel bir durumdur diye vaz geçti.
- Ellerine sağlık Zeliha teyze börek nefis olmuş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CENNET VADİSİ
ActionCENNET VADİSİ ROMAN ( Yazan Metin Yiğit) Esra Üniversite mezunu sanatçı adayı genç ve güzel bir kız. Nihat Ordu mensubu görevini kötüye kullanan sinsi bir istihbaratçı Ömer Babasının söz verdiği bir evliliğe zorlanan genç bir delikanlı Bu hikaye...