60.KISIM
Onların bakışmaları tavırları Ömer in gözünden kaçmamıştı. Esra ya onları işaret etti.
- Bunlar sanırım bir birlerinden hoşlanıyorlar
- Bencede öyle görünüyor ama bunlar ne zaman görüşüpte işi ilerlettiler ona aklım ermedi doğrusu.
- Bir fırsatını bulunca şunlarında başını bağlamak lazım sen ne dersin ?
- Harika olur derim, çok yakışırlar.
Sibel' in ise Mustafa ile göz göze geldiği andan beri aklı daha önce hiç yaşamadığı hislerle karışmaya başlamıştı. Tarif edemedigi bir güç gözlerini Mustafa ya doğru kaydırıyor kaçamak bakışlarının yakalanma korkusu yüzüne yansıyordu. Mustafa onun bakışlarını farkedince kayıtsız kalamamış aynı duygular içinde karşılık vermekte gecikmemişti. Zaman zaman gençler yaşlılar göz önünde guruplara ayrılmış farklı konularda sohbete dalıp etraflarınını unutmuşlardı.
Mehmet hocanın sohbeti dinlemeye değerdi doğrusu. Günümüzün insanlarının bir çoğu tanışmaktan tanıştırmak nezaketinden uzak yaşıyordu. Bir apartman içinde yaşayıp ta bir birlerinin isimlerini dahi yıllarca bilmeden yaşayan komşular bile vardı. Beraber yola gitmek zorunda olan ortak bir sıkıntıya katlanmak zorunda kalan bir çok konuda kader birligi yapıp bir birlerine isim sormaya çekinen insanlar, bitişiğindeki oturan komşusunun mesleginin elektirik çi olduğunu bilmeyip şehirde elektirikçi kalmamış diye söylenen insanlar daha yüzlerce örnek vardı .
- Tanışmalıyız dostlar tanıştırmalıyız tıpkı Ömer gibi. Herkes hocaya hak vermişti. Kızlar apayrı bir köşede kümelenmiş konuşuyor bir birlerini tanımaya çalışıyorlardı.
- Siz ne ne yapıyorsunuz diyen Seher 'e Sibel
- Ben kreşte egitmenim bir ara Esra ile birlikte çalıştık o bırakınca ben yalnız devam ediyorum.
- Tek başına zor olmuyor mu ?
- Hayır toplam üç kişiydik Esra bırakınca iki kişi kaldık diğer arkadaşım bir haftadır izinli. Kışın mevcut azalıyor zaten:
- Bende Mustafa abim le birlikte Ömer beyin Düzce 'deki dükkanını işletiyorum. İmam hatip lisesi mezunuyum.
- Abinizin bir mesleği yok mu ?
- Otelcilik okudu ama bizi bırakıp bir yere gidemedi. Askerden geleli bir yıl oldu. Çalıştığımız yer eve çok yakın sağ olsun Ömer bey iyide maaş veriyor geçinip gidiyoruz işte.
- Sizin kardeşleriniz ne iş yapıyor ?
- Serpil bu sene lise sonda Faruk abimde Makina mühendisidir. Şu an özel bir şirkette müdürlük yapıyor.
- Çok iyi izninle babam beni çağırıyor. Sibel yanlarından uzaklaşan kızın arkasından baktı. Çok güzel hoş bir kızdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CENNET VADİSİ
AcciónCENNET VADİSİ ROMAN ( Yazan Metin Yiğit) Esra Üniversite mezunu sanatçı adayı genç ve güzel bir kız. Nihat Ordu mensubu görevini kötüye kullanan sinsi bir istihbaratçı Ömer Babasının söz verdiği bir evliliğe zorlanan genç bir delikanlı Bu hikaye...