Artık kafasında her şey şekillenmişti. Kendisinden önce aynı yerde askerlik yapan Ömer geride şerefli onurlu izler bırakmış unutulmaz işler başarmıştı.
- Esra tam yerini bulmuş dayı için rahat olsun. İnanıyo-rumki Ömer gerçekten mükemmel bir insan
- Sagol evladım bende seninle aynı fikirdeyim.
Ömer ile Esra başbaşa vermişler buldukları şeyleri ne yapacaklarını tartışıyorlardı.
- Devlete teslim etsek bunu nereden buldunuz diyecekler vermesek huzurumuz kalmayacak ne yapacagız ?
- Ömer benim aklımda iki seçenek var. Ya aldığımız yere geri bırakalım yada vadiye karşılık pazarlık yapıp verelim.
- İyi fikir ama bu hiçde kolay bir şey değil .
Sonunda konuyla ilgili bakanlıkla görüşmeye karar verdiler. Ömer Esra yı Eskişehir de bırakıp Ankara ya gitti. Bakana ulaşması hiçde kolay olmadı. Ama zorda olsa başarmıştı.
- Sayın bakanım mümkünse sizinle başbaşa görüşmek istiyorum , söyleyeceklerim ikimiz arasında kalmalı.
Bakan gülümsedi ceketinin yakasını düzeltti. Daha önce hiç görmediği gence dikkatle baktı.
- İstediğin gibi olsun umarım söyleyeceğin şeyler devleti meşgul etmeye değer. Seni dinliyorum .
- Sayın bakanım ben bir hazine buldum. Bakanın yüz ifadesine baktı. Pek etkilenmiş görünmüyordu.
- Çokmu bari ?
- Miktarını bilmiyorum binlerce osmanlı sikkesi ve eski silahlarla birlikte osmanlıca el yazması kitaplar.
Bakan bey telefonunu kaldırıp sekreterine bir isim verip kendisine bağlamasını istedi. Çok geçmeden telefon bağlandı. Bakan bey karşısındaki kimseye kısaca bilgi verdi. Sonra Ömer e dönüp:
- İsmin Ömer 'di değilmi ?
- Evet efendim .
- Seni göndereceğim adrese git seni bekliyorlar. Bu dürüstçe davranışın ödüllendirilecek merak etme. Payına düşen nakit olarak sana ödenecektir.
- Efendim çok özür dilerim benim parada pulda gözüm yok ben sadece kırsal bir alanda tesadüfen görüp çok begendiğim bir araziyi satın almam için bana kolaylık gösterilmesini istiyorum. tek isteğim budur efendim.
- Sana nasıl yardımcı olabilirim ?
- Sayın bakanım bahsettigim yer çevre ve orman bakanlıgının yetki alanı içerisindedir. Onlara bir ricacı olsanız.
- Peki orayı neden bu kadar çok istiyorsun ?
- Şey efendim eşimi kaçırdığımda orada günlerce beraber saklandık tabiat ortamında yaşamak zor olduğu kadarda hoşumuzada gitti. Seracılık felan yapmayı düşünüyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CENNET VADİSİ
ActionCENNET VADİSİ ROMAN ( Yazan Metin Yiğit) Esra Üniversite mezunu sanatçı adayı genç ve güzel bir kız. Nihat Ordu mensubu görevini kötüye kullanan sinsi bir istihbaratçı Ömer Babasının söz verdiği bir evliliğe zorlanan genç bir delikanlı Bu hikaye...