58.KISIM
Esra merakla ona baktı.
- Hayırdır kimden geldi ?
- Şu bahsettigim otelciler vardı ya yarın öglen görüşmeye davet ediyorlar.
- İyide onların talebini karşılamak imkansız demiştin.
- Evet doğru , ancak ben onlara belli günlerde mönüye eklemelerini önermiştim.
- Seradan devamlı ürün alabilecekmiyiz ?
- Bu tabiki mümkün değil ama bu işin ilmini öğrenmekte kararlıyım. Bu yatırımdan büyük gelir elde edebiliriz. Ertesi gün belirlenen saatte Büyük otelin toplantı salonunda buluştular.
Görüşme oldukça olumlu geçti. Ömer hiç bir sözleşme yapmaya yanaşmadı. Sadece sözüne itimat edilmesini isteyip ürünler için onlara söz verdi.
- Bakın Ömer bey ürünlerinizin labaratuar incelemelerini yaptırdık malumünüz biz büyük bir müesseseyiz en ufak bir yanlış bize pirestij kaybettirir. Ürünlerinizde en küçük bir katkı maddesine rastlanmadı bizim ilgimizi çeken diğer firmalardan aldığımız ürünlere göre vitamin ve besin değerleri normalin üstünde. Lezzet uzmanlarımız tam not verdiklerini bize bildirdiler. Bu durumun bize büyük yarar sağlayacağını düşünüyoruz . İşte bu nedenlerden ötürü size üretim miktarını arttırmanız ve tesislerinizin modernize edilmesinde destek olmak istiyoruz.
- Bakınız sizden böyle bir talebim olmadı. Yer sıkıntım var imkan değil. Ben durumu son bir kez gözden geçirip neler yapabileceğime bakar size bilgi veririm.
- Tamam Ömer bey sizi sıkmayacağız size güveniyoruz.
- O halde görüşmek üzere.
- Güle güle Ömer bey görüşmek üzere.
Ömer uzun bir ayrılıktan sonra ilk kez cennet vadisine Esra sıyla beraber adım atıyordu.
- Özlemişim bu güzelliği evimiz ne durumda bakalım.
- Düğünümüze iki hafta var o zamana kadar buralara bir çeki düzen vermek lazım.
- Ömer burayı daha ne kadar sır olarak saklayacağız ?
- Buraların tapusu bizim olsaydı sorun yoktu ama bizim olmayan ama bunca emek sarf ettiğimiz bu yeri başkalarının sahiplenmesine dayanamam.
- Burayı satın almakta mümkün olmaz değilmi ?
- Buranın sahibi olan devleti yönetenler burayı görseler hemen kendilerine mülk edinirler.
- Peki ailelerimiz onlarıda getiremeyecekmiyiz ?
- Tabiki gelip görecek ve diledikleri kadar kalacaklar .
Tam bir hafta vadiden çıkmadan çalışarak zaman geçirdiler. Her anı dolu dolu yaşayarak. Ömer seranın yerini genişletmek için etrafını düzeltmeye çalıştı. Eski kalıntıları temizlemeyi başarabilirse geniş bir alan elde edebileceklerdi . Bunun bir gününü alacağını hesaplayıp kazmayla kürekle işe koyuldu. Bir kaç saat kadar, eski osmanlı yapılarında kullanılan tuğlayı andıran taşlardan bol miktarda çıkarmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CENNET VADİSİ
ActionCENNET VADİSİ ROMAN ( Yazan Metin Yiğit) Esra Üniversite mezunu sanatçı adayı genç ve güzel bir kız. Nihat Ordu mensubu görevini kötüye kullanan sinsi bir istihbaratçı Ömer Babasının söz verdiği bir evliliğe zorlanan genç bir delikanlı Bu hikaye...