Cennet Vadisi Roman Firarda Aşk Bölüm 13

49 2 0
                                    

18.KISIM

Ömer şaşırmıştı Esradan böyle sözler beklemiyordu.

- Haklısın sana tamamen katılıyorum. Benim asıl merak ettiğim ailenle çok farklı bir konumdayız bana neden güvendiklerini anlayamadım . Ben kimimki ? biricik kızlarını emanet ettiler. Neticede insanım hata yapabilir sana kötülük edebilirim .

- Bunu ailece tartıştık annem ve ben asla razı değildik fakat babam seni araştırdığını son derece güvenilir biri olduğunu öğrendiğini söyledi. Seni tanıyan herkes o kadar iyi şeyler söylemişlerki babam sana güvenmeye karar vermiş. Zaten başka seçeneğimizde yoktu.

- Anlamıyorum baban benim kim oldugumu çevremi nasıl bulmuş size hiç bahsetmedimki.

- Telefonumu getirdiğin gün, biz eve girdiğimizde babam ortadan kaybolmuştu saatler sonra geldiğinde dolaşmaya çıktığını söylemişti. Daha sonra kendi söyledi . Seni izlemiş evine kadar takip edip nereye girip çıktınsa kiminle konuştuysan seni soruşturmuş.

- Ama bunu neden yapmış ? Halen anlıyamadım.

- Senin beni kurtarman ona pek inandırıcı gelmemişti Babam aslında biraz şüphecidir. Birazda merak olsa gerek. Gerçekte senin nasıl biri olduğunu ögrenmek istemiş bize öyle söyledi.

- İki kere gördüğü insanın güvenilir olduğuna kanaat etmesi güvenmesi i çin yeterlimi sence ? Başka bir şey daha var bence.

- Bizde senin gibi düşünmüş sormuştuk babama o bize senin inançlı bir insan olduğunu, emanete ihanet etmeyeceğini söyledi.

- Peki buna nasıl karar vermiş ? Esra gülerek :

- Caminizin imamına senin nasıl biri olduğunu sorunca imam demişki: Efendi Ömer'i neden sorarsın hayırlı bir işmi var yoksa deyince babam anlamamış evet demiş. Öyleyse hiç düşünme ver kızını Ömer' e kefilim onun gibisi zor bulunur bana gelseler hiç düşünmeden verirdim kızımı, kısmetli adammışsın demiş.

- Şimdi anlıyorum bana hayırlı olsun Ömer deyince hiç bir şey anlamadım hocam demiştim :

Senin kayınpeder adayı geldi bana seni sordu deyince   böyle bir şey yok hocam . Olsa sizden saklamam dedim. Hocada bende hiç bir şey anlamamıştık.

- Neyse vakit geç olmuş yatalım artık kapını iyice kilitle ben ne zaman gelsem kapıya üç kere vururum işaretimiz bu olsun, şayet sen bana gelmek istersen iki tık tık yeter anlaştıkmı ?

- Tamam anlaştık iyi geceler sana.

İkiside başını yastıga koyunca bir müddet uyumadan yaşadıklarını düşündüler. Ömer in gözünün önünden Esra nın güzel yüzü büyüleyici yeşilimsi gözleri gitmiyor ılık bir şeyler içinden akıp gidiyordu. Allahım bu sevda uğruna hata işliyorsam beni bağışla affet bize yardımcı ol yarabbi diye dua edip uyudu. Esra henüz bu duyguları yaşamıyor o daha ziyade anne ve babasını düşünüyordu. Aklına bir an Ömer geldi . Garip bir suçluluk duydu. Onun bu maceraya neden atıldığını çok iyi biliyordu tabiki.

CENNET VADİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin