57.KISIM
Esra telefonun sesini duyunca isteksizce kalkıp sehpanın üstündeki telefonu aldı. Arayan numarayı görünce yüzüne bir gülümseme yayıldı.
- Efendim Aşkım !
- Seni o kadar özledimki sesini yakından duymak istedim. Rahatsız etmedim ya.
- Ne demek keşke sesin kadar yakın olsaydın.
- Bunu gerçekten istermiydin ?
- Hemde herşeyden dahada çok.
- Penceren hangisi bimiyorum istersen kapının önünedoğru bir bak belki hayalim oraladadır.
- Bırak şakayı nasılsın ?
- Dedigimi yaparmısın ? lütfen !
Esra gülümseyerek pencereye yürüdü. Buz gibi havaya aldırmadan kapının önüne baktı. Bu nasıl bir şeydi. Ömer gerçekten aşağıda kapının önünde duruyordu. Üstelik hayal değil gerçekti. Elindeki telefonu fırlatıp attı. Merdivenleri çılgın gibi indi. Anne ve babası onu böyle koşarken görünce şaşkınlıkla ayağa kalktılar
- Esra kızım neler oluyor ? nereye koşuyorsun ?
- Anne baba o burada geldi nihayet geldi.
- Kızım kim geldi ? kimden söz ediyorsun? Bu kez cevap alamadılar. Esra çoktan dış kapıya varmıştı bile. Demir kapının hafiften gıcırdayan sesine sevinç çığlıkları karıştı.
- Ömer Ömer im sevdiğim geldin demek !
- Esra'm canım benim sensiz nasıl yaşadım bir bilsen. sensiz ne acılar çektim. Artık kabus bitti . Çete liderinin cesedini bulmuşlar sonunda belasını bulmuş.
- Şükürler olsun .
Nazan hanım ile Necati bey kapının önünde birbirlerine sımsıkı sarılmış kızlarıyla Ömer i görünce onlarda gözlerinin dolmasına mani olamadılar. Sarılma faslı uzun sürünce Necati bey : .
- Hey çocuklar bu soğukta donacaksınız , hadi içeri girin artık. Utanıp ayrıldılar. Yanlarına gelince her ikiside Ömer e sevgiyle özlemle sarıldılar. Necati beyde Nazan hanımda o an Ömer i evlatları gibi benimseyip ne çok sevdiklerini anlamışlardı.
Gece neredeyse sabaha kadar uyumadılar uyuyamadılar. Konuşacak okadar çok şey vardıki. Faruk sabah kalktığında akşam otele bıraktığı Ömer için yakından tanıdığı Arif ustayı aradı. Arif usta sabah namaza kalkar birdaha yatmazdı. Sebebini ise sabah yatmanın insanın rızkını daralttığına inanmasıydı. Düşündüğü gibi usta ayaktaydı. Ona bilgi verdi durumu anlattı. Yardımcı olmasını rica etti.
Henüz yeni tanıdığı bu genç delikanlıyı daha önceden bir yerde görmüş gibiydi. Numarasını aldığı Ömer i arayıp Arif ustanın dükkanını tarif etti. İki saat sonra Ömer i arayan Arif usta ona arabasının öğlene kadar hazır olabileceğini söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CENNET VADİSİ
ActionCENNET VADİSİ ROMAN ( Yazan Metin Yiğit) Esra Üniversite mezunu sanatçı adayı genç ve güzel bir kız. Nihat Ordu mensubu görevini kötüye kullanan sinsi bir istihbaratçı Ömer Babasının söz verdiği bir evliliğe zorlanan genç bir delikanlı Bu hikaye...