Cennet Vadisi roman ( Paramparça) Bölüm 30

53 2 0
                                    

35.KISIM

Yemek hazırlamakla meşgul olan Esra onlara seslendi.

- Yemek hazır hadi buyurun.

- Doğrusu acıkmadım desem yalan olur. Necati başçavuş ordu evindeki bir davete gitmişti. Nazan hanımda onlarla birlikte olmak için yanlarına oturdu.

- Biliyor musunuz çocuklar babanızda akşama sabaha emekli olacak haber bekliyor.

- Bu güzel haber anne artık gününüzü gün edersiniz.

- Gençlik gitti sayılır evladım, günü gün etsen ne yazar.

- Ömer akşama annenlere gidelim mi ? Ömer bir an  çatalı ağzına götürecekken duraladı.

- Bende bunu düşünüyordum, ama bana verecekleri tepkiden korkuyorum . Esra :

- Tepkileri sert mi olur diyorsun ama biz artık evlendik  bunu kabüllen meleri gerekmez mi ? Nazan hanım :

- Ömer evladım ! sonuç ne olursa olsun biz arkanızdayız . Gidin ve af dileyin nede olsa onlarda bir anne baba mutlaka onlarda mutlu olmanızı isterler.

- Akşama kadar bir düşünelim sonra karar veririz. Hadi  madem yalnız kaldık bir iki saat gezip dolaşalım değil mi ? Özlemişiz İstanbul' u.

- İyi fikir biz hazırlanalım öyleyse.

Hazırlıklarını yaparlarken Nazan hanım kızının başını itinayla örtmeye çalıştığını görünce yeni bir şaşkınlık yaşadı.

- Kızım başını neden ? örtüyorsun buna gerek kalmadıki ,artık kimliğini gizlemek için örtünmene gerek yok değilmi ?

- Artık kimliğimi gizlemek için değil Allahın emri olduğu için örtünüyorum anneciğim.

- Ama kızım sen bir sanatçısın evlenerek geleceğini riske attın, örtünürsen tamamen bitersin bunu biliyorsun.

- Anne yaşadığım onca beladan inançlı bir insan sayesinde kurtuldum. Onu çok iyi tanıma fırsatım oldu. Evlilik konusunda asla pişman olmayacağıma inanıyorum

- Ya geleceğin türbanlı bir sanatçı olmaz herhalde.

- Bir daha asla şarkı söylemeyi düşünmüyorumki. Gelecek konusunda bir endişem yok Allah Ömer' i başımdan eksik etmesin o beni kimseye muhtaç ettirmez.

- Umarım bu davranışın babanı üzmez kızım, yeter ki  sen mutlu ol. Bir şeyler daha söyleyecekti ki Ömer seslendi.

- Esra hazırsanız çıkalım mı ?

- Tamam geliyoruz !

İstanbul un güzide yerlerini gezip hoş vakit geçirdiler. Bir kaç yere uğrayıp sahabelerin kabir ziyaretinde bulundular. Nazan hanımın telefonuna çağrı geldi.

- Efendim Necati bey Levent 'temisin ne oldu ki ? Tamam yakınız, tamam geliyoruz bekle bizi.

- Çocuklar babanızın arabası arıza yapmış servise götürmüşler onuda alalım akşam trafiğine kalmasın.

CENNET VADİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin