43.KISIM
Akşama operasyon yapılması kararlaştırıldı. Şükrü Çakırlı'da karar kılınmıştı. Evli ve çocuklarının olması işlerine yarardı.
Caner'le irtibata geçilip kendisi plandan haberdar edildi.
Akşam saatler yirmi iki otuzu gösterirken doktorun evinin kapı zili çaldı. Eşi elindeki çay bardağını sehpanın üstüne bıraktı. Bu saatte kim olabilirdiki ? Kapının gözetleme deliğinden baktı. Temiz giyimli bir genç kapıda bekliyordu.
- Kimsiniz ne istiyorsunuz ?
- Yenge Özür dilerim. Şükrü bey kalp kırizi geçirdi. Hastaneye kaldırdık. Aklıma size haber vermek geldi. Kendisi şu an Çapada yatıyor bilmek istersiniz diye haber vereyim dedim.
Zavallı kadının kalbi duracak gibi oldu. Tam kapıyı açacaktıki son anda vaz geçti. Ya doğru değilse.
- Sen kimsin önce onu söyle ?
- Ben Taner Öz eşinizin yardımcı asistanı. Bu ismi kocasından duymuştu. Kapıyı açtı.
- Haber verdiğiniz için sağolun durumu nasıl iyimi ?
- Endişelenmeyin şimdi iyidir.
- Ben çocukları komşuya bırakıp geliyorum .
Genç adam cevap yerine elini beline götürüp silah çıkardı.
- Gir içeri ! sakın sesini çıkarma, uslu durursan size hiçbir şey olmaz. Kadının rengi solmuş korkmuştu. Fena halde oyuna getirilmiş tuzağa düşürülmüştü
- Ne istiyorsan al evden bana ve çucuklarıma dokunma .
- Hırsız değilim dediğim gibi uslu durursanız bir süre sonra gideceğim. Şimdi kocanı ara çabuk !
Kadın korkuyla aradı numarayı. Kocası :
- Efendim Sevil hayırdır.
- Şey şükrü biz ! adam telefonu kadından aldı.
- Bak doktor ailen elimizde rehin şimdi beni iyi dinle dediklerimi yaparsan kimsenin burnu kanamaz, yoksa olacakların tek sorumlusu sen olacaksın ona göre.
Doktor Şükrü oldukça sakin bir sesle sordu.
- Bizden ne istediğinizi söylermisiniz ?
- Dogrusu beni şaşırtıyorsunuz doktor. Ben ağlayıp yalvarmanızı bekliyordum.
- Henüz maksadınızı anlayamadım sonrasına bakarız.
- F koğuşunda yatan iki arkadaşımızı hastaneye sevkedeceksiniz bütün yapacağınız bundan ibaret.
- Ama bunun için çok geçerli bir mazeret gerekli.
- Biz orasını düşündük ikiside yedikleri bir yiyecekten dolayı dolayı zehirlenmiş olacaklar.
- Bunu sağlarsam ailemi serbest bırakacakmısınız ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CENNET VADİSİ
AcciónCENNET VADİSİ ROMAN ( Yazan Metin Yiğit) Esra Üniversite mezunu sanatçı adayı genç ve güzel bir kız. Nihat Ordu mensubu görevini kötüye kullanan sinsi bir istihbaratçı Ömer Babasının söz verdiği bir evliliğe zorlanan genç bir delikanlı Bu hikaye...