Cennet Vadisi roman ( Amansız takip )Bölüm 41

77 1 0
                                    

46.KISIM

Nazan hanım eve girmemekte direnince ne yapacagını  şaşıran Necati beyin ilk aklına gelen çözüm fikri Eskişehire gitmek oldu. Karakolda kendilerine bir yere ayrılmamalarını ayrılmaları halinde haber vermeleri istenmişti. Necati bey komser Orhan 'ı arayıp yardım istedi. Kendisi izindeydi ama yetkililerle görüşebileceğini söyleyip kendilerine bir tavsiyede bulunmuştu.

Kimsenin bilmediği bir yere bir akrabalarına gitmelerini  mümkümse kimseye gittikleri yeri söylememelerini telefonlarını kartlarıyla birlikte değiştirmelerini söyledi. Böylece emniyette olabilirlerdi. Ortalık yatışınca dönmek en mantıklısıydı. Necati bey bu durumdan Ömeri haberdar etmek için aradı. Ama Ömer in telefonu kapalıydı. Ona  bir mesaj çektiler. Eşyalarını valizlere doldurup yola çıktılar. Eskişehir'deki akrabalarının yanı onlar için en güvenli yerdi. Aslında üçününde aklından geçen bir yer daha vardı. Ama Ömer olmadan orada yaşamak anlamsızdı. Esra üzüntülüydü. Ömer' den ayrı kalmak kendisi için hiçte kolay olmayacaktı. Dün geceki düşündüklerini çoktan unutmuştu bile. Bir bir lerine söz vermişlerdi bu aşkın arasına ihanet asla giremezdi

Polis ile çetenin arasında tam bir kovalamaca başlamıştı.

Nihat şimdilik bir adım öndeydi. Bu kovalamacanın fazla sürmeyeceğini kendiside çok iyi biliyordu. Hesaplaşacağı yerlerle bir an önce hesaplaşmalıydı. Polis devriyesi gelmese Esra ve ailesinin işi bitmişti. Bankanın önündeki suikas girişimi ve evdeki saldırı şansızlık sonucu yarım kalmıştı.

Ama kararlıydı mutlaka tamamlayacaktı. Ani bir kararla  eski kayın pederinin şirketine gitti. Kapıdaki güvenlik görevlisini kolayca etkisiz hale getirdiler. Yüzlerindeki korkunç ifade adeta niyetlerini dışa vuruyordu. Hiç engelle karşılaşmadan asansörle beşinci kata çıktılar.

Kendileriyle karşılaşan bir iki kişi korkuyla onlara yol verdiler. Kayınpederinin sekreteri karşısında silahlı adamları görene kadar korkudan bayılmıştı. Ofis kapısının izinsiz açılması ünlü iş adamını şaşırtmıştı .Birde karşısındaki damadını silahlı adamlarla görünce onun niyetini anlayıp belindeki silaha elini uzatıp çekti ama ateşleyemedi.

Tam anlından yediği tek kurşunla devrildi. Nihat adamın cebinden aldığı anahtarlarla kasayı açtı. Kasadaki evrakları çıkarıp etrafa savurdu. Sonra polise isim vermeden ihbarda bulunup iş merkezini terkettiler. Amacı bütün dikkatleri oraya çekip lanetli olduğuna inandığı Ömer'le hesaplaşmaktı.

Ünlü iş adamı Nezih Demir 'in ofisinde öldürülmesi günün  flaş haberi olarak gündeme bomba gibi düştü. Bütün Tv kanalları olayı ilk haber olarak izleyenlerine duyurdu.

İkinci önemli olay ise ünlü iş adamının mafya bağlantıları ve yaptığı işlerdeki yolsuzluk dosyalarının ele geçtiği haberiydi. Olayın bir mafya hesaplaşması olduğu tahmin ediliyordu.

İşlediği cinayetin bu kadar ortalığı karıştırmasi Nihat' ı  sevindirmişti. Şimdi sırada emekli bir genaral vardı. Hemen harekete geçip onuda arabasına binerken çapraz ateşe tutup vurdular. İşte bu iki olay bütün Dünya nında dikkatlerini Türkiye' nin üzerine çekti. Eski eşi Leyla perişan bir halde verdiği ifadede Babasını öldürenin eski eşi Nihat Akman olduğundan emin olduğunu belirtmişti.

Şimdi bütün gözler eski istihbarat subayı çete lideri   firarist Nihat Akman a çevrilmiş yakalanması bekleniyordu.

Emniyet yetkilileri ellerindeki dosyaları birleştirince ortaya net olarak organize bir suç örgütü çıkıyordu. Ancak bu suç örgütüne bir yerlerden lojistik destek ve isthbarat bilgileri sağlanmıştı. İçin içinde önemli mevkilerde bulunan görevli memurlar   ve bürokratlarda vardı.

Ömer Necati beyin başına gelen saldırı olayını ve evlerinin kurşunlandıgını Ayhan beyden ögrenince yataktan fırlamış telaşla giyeceklerine davranmıştı. Komser :

- Biraz sakin olmalısın kimse zarar görmedi. Yalnız bu caninin gözü iyice dönmüş. Onlara bir müddet için kimselerin kendilerini bulamayacağı bir şehirdeki akraba yakınlarının yanına gitmeleri tavsiye edildi. En Önemlisi şuan hedeflerindeki birinci kişi sensin.

Hem itikam almak hemde senin susturulman için harekete geçecekleri kesin. Onun için seni koruma altında tutacağız. Bu arada unutma yaralısın şu halinle kimseye yararın dokunmaz.

- Ama onlar şu an korumasız , tehlikede olabilirler.

- Eski eşin ve ailesi can güvenlikleri için bizim dahi bilmeyeceğimiz bir şehirde bu çete yakalanana kadar gizlenmek için İstanbul u terk edecekler bir süre görüşmeniz telefonlaşma imkanınız olmayacak. Onların iyiliği için buna katlanmak zorundasın beni anlıyorsun değilmi ? Telefonları dinlenebilir. Bunun için kartları ve telefonları iptal edildi. Unutma seni izleyerekte onlara ulaşabilirler.

- Ama komserim aklım fikrim eşimdeyken ben onsuz nasıl yaşarım . Bu durum ne kadar sürer nerden bileceğiz ?

- Seni anlıyorum Ömer, ama onları ebediyen kaybetmektense biraz ayrı kalmaya dayanmalısın . Bu çok iyi organize olmuş büyük bir çete, yakalanması biraz zaman alabilir. Ama yakalanıncada tüm Dünya duyar endişelenme.

Ömer sıkıntıyla dudaklarını yumdu. Keşke bende onlarla birlikte gidebilseydim. Kendisini artık herkes tanıyordu . Hele Nihat ateş ederlerken nasılda sırıtmıştı. Ama ölmemişti işte onunla yeniden karşılaşacaklarından emindi. Fakat bu kez ona asla acımayacaktı.

Ömer taburcu olup ailesi ve sevenleriyle evine giderken, Nihat saklandığı yerden çıkıp takibe başlamıştı. Henüz basında kendisiyle ilgili önemli bir haber, nerede  olduğuyla ilgili bir ip ucuna ulaşılamamıştı. Ömer in işini bitirip tekrar uzun bir süre yurt dışında veya yer altında gizlenecekti. Kimsenin yerini bilmediği milyonlarca dolar parası vardı. Bir süre sonra yeniden organize olabilirlerdi. Önemli olanda buydu. Aklına gelen bir fikirle harekete geçip Ömer in ailesinden birini kaçırıp Ömer e karşılık takas yapmayı düşündü. Fakat bununda bir riski vardı. Polis gizli takipteyse ele geçebilirdi.

Devamlı yer degiştirip dikkat çekmeden evi gözetleyip fırsat kolladı . Tahmininde yanılmadığını evden çıkanların takip edildiğini görerek anladı. Gizli koruma altındaydılar. Takip eden kişiler sürekli telefonla konuşuyorlardı. Ömer in numarasın bilse belki tehditle bir şeyler yapabilirdi. Eve yakın bazı esnaflardan bilgi almaya çalıştı ama nedense kimse onunla ilgilenmedi.

DEVAM EDECEK

CENNET VADİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin