53.KISIM
Aklına gelmeyip unuttuğu için Ömer e söylememişti . Esra kendisine adres ve telefon numarası yazıp bırakmıştı. O kağıdı Ömer e vermiş olsaydı , Esra yı çoktan bulmuş olacaktı. Aramadıgı yer kalmamıştı. Çekmecede bir yere koyduğuna emindi. Bir türlü bulamamıştı. Ömer e ne diyecekti şimdi. Söylemese olmazdı. Mustafa dışarıda buz gibi havada araba boşaltıyordu. Selam veren Ömer in selamını aldı. Ömer yardımına gelmiş kolileri ikişer ikişer indirmeye başlamıştı. Onun yardımına en çok şöför sevinmişti. Yarım saat geçmeden araba boşalmıştı. Dükkana girdiklerinde Seher i aranırken gördüler.
- Hayırdır kardeşim bir şeymi kaybettin ?
- Söylemeyi unuttum onbeş yirmi gün kadar önce Esra buraya gelip Ömer i sormuştu. Ömer hani sen hastalanıp otobüsle İstanbula gitmiştin ya o gün. Seni aramıştık. Ama telefonu açmamıştın. Ömer duydukları karşısında şaşkındı. Demek Esra sı kendisini görmek için buraya gelmişti. Heycanla :
- Nerede olduğunu söyledimi peki ?
- Evet sana ulaşamayınca telefon numarasını ve adresini bırakıp Beni arasın demişti.
- Çabuk bana o telefon numarasını ve adresi verirmisin ? Hemen onu aramalıyım .
- Şey özür dilerim bende o kağıdı arıyordum ama bulamıyorum. Çekmeceye koymuştum ama yok ! bir türlü bulamıyorum.
Ömer üzgün ve morali bozuktu. Bağırıp çağırmasını bekliyorlardı. O sadece
- Kader vardır bundada bir hayır deyip kapıya yöneldi. Buz gibi havayı yanan ciğerlerini soğutması için derin derin içine çekti. Seher üzgün ve titrek bir sesle :
- Faydası olurmu bilmem anma Eskişehirdeymiş.
Eskişehir deydi demek onu nasıl bulacaktı . İşte buna aklı ermiyordu. Arabasına binip kontağı açtı. Motoru çalıştırdı. Camı yarı ya indirip Mustafa ya :
- Ben bir süre yokum sana söylediklerimi aynen yap. Önce bayiler toplantısı için Mersine git . Konu neyse iyice bir anla. Yetki sende ne gerekiyorsa yap. Birde işimizi görecek boş bir dükkan kirala. Hadi Allaha ısmarladık ben Eskişehire yitiğimi bulmaya gidiyorum.
Düzcedeki küçük otogara gitti. Eskişehir e giden otobüs durağındaki yazıhaneye girdi. Selam verdi. Selamını aldılar.
- Buyrun size nasıl yardımcı olabiliriz?
- Ben çok önemli bir kayıp için on sekiz gün önce buradan Eskişehir e giden yolcu listesini görmek istiyorum tabi mümkünse.
Adam biraz isteksizce bir bakalım dedi.
- Yolcunun ismi neydi acaba ?
- Esra Akın
- Bu isim bana yabancı gelmedi ama :
Kayıt dosyasını incelediler bazı yolcular yer ayırtmak için isim verip koltuk ayırtmışlar, bazıları bilet aldıkları için isim yazılmamıştı. Onlar isim ararlarken İçeriye genç bir delikanlı girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CENNET VADİSİ
AcciónCENNET VADİSİ ROMAN ( Yazan Metin Yiğit) Esra Üniversite mezunu sanatçı adayı genç ve güzel bir kız. Nihat Ordu mensubu görevini kötüye kullanan sinsi bir istihbaratçı Ömer Babasının söz verdiği bir evliliğe zorlanan genç bir delikanlı Bu hikaye...