Cennet Vadisi roman( Ayrılık ateş gibi )Bölüm:46

45 1 0
                                    

51.KISIM

Haberlerde paralı otoyolda meydana gelen şüpheli bir  kaza haberinden bahsetti. Aşırı hız ve hatalı sollama yüzünden olduğu sanılan kazada bariyerleri aşan özel oto uçuruma yuvarlanıp infilak etmişti. Polis kayıtlarına göre oto sahte bir kimlikle kiralanmıştı. Ayrıca kazanın olduğu yerde susturucu takılmış İsrail yapımı bir silah bulunmuş olay incelenmeye alınmıştı.

O sıralarda Esra odasında iyice daralıp sıkılmış, Ömer 'i  merak ediyordu. Acaba iyileşip toparlanmışmıydı. Düzce deki dükkanı arayıp Seher den Ömer in telefon numarasını alıp onu arayabilirdi. Yada son çare kimseyi dinlemeyip Cennet vadilerine gidecekti.

Bu kararla rahatladı. Günlerden pazertesi gecesiydi, ancak hafta sonu gidebilirdi.

Seher hiç uyumadan sabahlamak üzereydi. Ömer in ateşi  iyice yükselince ne yapacağını bilememiş alnına buzlu torba bile koymayı denemişti. Bu durum tam iki gün boyu devam etti. Bir ara normale döner gibi oldu ama bu kezde şiddetli titremeye tutuldu. Kız aklına gelen son çareyle onu güçlükle kaplıca göletinin içine kadar adeta sürükleyerek götürüp sıcak suyun içine indirdi. Su kaynayan çukur derin değildi .Ömer oturunca su omuz sevyesine kadar ancak geliyordu.

Yinede su yutmasını engellemeye çalıştı. Az sonra Ömer in titremesi durdu. Dişlerinin birbirine vurarak çıkarttığı ses kesildi. Çok geçmeden normale döndü. Boş gözlerle etrafına baktı. Bulunduğu yeri anlamaya çalıştı. Suyun sıcaklığı tatlı bir rahatlık veriyordu. Yaklaşık iki saat kadar sonra Gözlerini aralayınca gözleri baş ucunda bekleyen kıza takılınca şaşkın bir şekilde mırldandı

- Seher ! sen buraya nasıl geldin .Bana ne oldu buraya nasıl düştüm ?. Çok halsizim . lütfen yardım et buradan çıkmam lazım. Seher onu bir kez daha güçlükle sudan çıkarmak için çabaladı ancak gücü kesilmişti. Bu arada dengesini kaybedip kendiside bir anda suyun içine düşüverdi. Kendisini toparlayıp Ömer'in sudan çıkmasına yardımcı olmaya çalıştı. Ömer azami bir gayretle kızın yardımı ile çukurdan çıkmayı başardı biraz gayret etmezse başaramazdı.

Seher onu kaynağın yanındaki taşın üstüne oturttu. Havlu ve giyecek getirip onun kurulanmasına yardımcı  oldu. Kurulanma işi bitince onun giyinmesi için yanından uzaklaştı. Kendisi ne yapacaktı. Böyle bir şeyin başına geleceğini bilemezdi. Aklına Esra nın kıyafetlerinden birini giymek geldi. Tek şansı buydu. İnşallah vardır diye diye düşündü . Fazla aramadan istediğini fazlasıyla buldu. Belki bu yaptığı doğru degildi ama, çaresiz bunu yapmak zorundaydı. Esra nın bütün kıyafetleri hem kaliteli hemde çok güzeldi. O kendisine uyacak en sadelerinden birini giydi. kendi kıyafetini eve götürüp yıkamak için bir poşete koydu. Ömer e seslendi.

- Giyindinmi yanına gelebilirmiyim ? Bitkin bir sesle :

- Giyindim geliyorum diye cevap verdi. Yorğun adımlarla geldi. Saçı sakalı birbirine karışmıştı.

- Seher bana neler olduğunu anlatırmısın ne kadar zamandır bu haldeyim buraya nasıl geldik ?

- Bugün iki gün oldu kendinden geçmiş bir halde yattın.

- İki günmü şaka yapıyorsun değilmi ?

- Hayır tam iki gün.

CENNET VADİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin