Cennet Vadisi roman Aşk kapıda Bölüm 16

42 2 0
                                    

21 KISIM

Duyğularına hakim olmalıydı Ömer' i sevip aşık olması an meselesiydi. Kendisiyle Ömer arasındaki en büyük engellerden biriside yetişme tarzlarıydı Ömer' in dindar kendisinin ise çagdaşlık adı altında farklı bir şekilde yetişmişlerdi. Babası bu tür insanların ne kadar geri kafalı dar fikirli olduğunu anlatıp durmuştu yıllarca. Kaderin bir cilvesi olarak kendi elleriyle kızını sakıncalı zihniyet olarak gördüğü inançlı bir insana emanet etmişti.

Bütün bunlar olmasa çoktan duyğularını özgür bırakmıştı. Ömer' de kendisini çeken o kadar çok şey vardıki , işi çok zordu. Ömer' in kendisine olan ilgisinide çoktan anlamıştı, Ama o henüz fırsatçılık yapıp bunu dile getirmemişti. En son okuduğu bir romanda yazar aşkın tarifini yaparken aşk kavuşulamayan elde edilemeyene duyulan sınırsız sevgidir. Elde edilip kavuşulunca aşk biter yerini sevgi saygı alır. Uyum olmazsa geride sadece izi kalır diyordu. Bu tarif kendisine son derece mantıklı gelmiş ya aşkım çok büyük olur yada asla aşık olmam diye düşünmüştü.

Kendisine aracılar vasıtasıyla teklifer gelmiş ama o kimseyi ciddiye almamıştı. Birde babası kimseye göz açtırmamıştı. Ömer' i inceledi çok yakışıklı sayılırdı. Müthiş çekici , ölçülü, çok ince düşünceli, karekterli biriydi Onu tanıyalı fazla olmamıştı ama tanımak için yeterli şeyler yaşamıştı. O bunları düşünürken Ömer gelip yanına oturmuştu.

- Ne düşünüyorsun dalmışsın ?

- Düşünecek o kadar çok şey varki.

- Biraz sabret, inşallah bir kaç gün içinde sorunlar çözülür.

- Buna inanıyormusun gerçekten ?

- Ümit etmenin ne zararı olurki. İstersen yatalım sen çok yoruldun iyice bir dinlen yarın çok işimiz olabilir.

- Uykum yok bu saatlerde hiç yatmadımki.

- Nasıl istersen ben ateşe bir iki odun atayım öyleyse.

- Canım öyle bir çay çektiki sorma.

- Çaymı istedigin çay olsun. Kalkıp arabanın yanına gitti . Elinde malzemelerle geldi.

- Bunları ne zaman aldın ? Haberim yoktu.

- Kaynaşlı' dan almıştım belki lazım olur diye.

- Demliğe su koyayım ama çok beklememiz gerekebilir.

- Olsun bekleyelim işimimiz ne.

- Su kaynarken bizde yatacak yerlerimizi hazırlayalım.

- Tamam ben arabadan battaniyeleri getireyim.

Yerlere gazeteleri Getirdikleri üstünede battaniyeleri serdiler. Bir birlerine biraz uzak köşeleri seçmişlerdi. Bu işlerden sonra tekrar ateşin yanına oturdular. Ömer gazetelerden birini Esra' ya uzattı.

- Belki bilmek istersin seninle ilgili bir haber var.

- Ne haberi ver bakayım. Eline aldığı gazete nin en alt köşesinde küçük bir başlık vardı. Esra Akın nerde ? Detaylarını okudu. Genç yıldız , uzun zamandır ortalıkta görünmüyor. Kimse kendisine ulaşamıyor, telefonu sürekli kapalı. Bilgisine başvurduğumuz anne ve babası tatilde olduğunu söylüyorlar ama, yerini gizliyorlar. Komşuları ise Esra Akın' ı uzun süredir görmediklerini söylediler. Yoksa başı derttemi ? bir çok soru cevap beklerken. Ailesinin fazla konuşmaktan kaçındıkları ve gergin oldukları öğrenildi. Gazete de kendisiyle birlikte anne ve babasının fotoğrafları vardı.

CENNET VADİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin