Cennet Vadisi roman ( Geçmiş ) Bölüm 27

38 2 0
                                    

34.KISIM

Şaşkındım ne diyeceğimi ne yapacağımı bilemiyordum Ona kaldığım yurdu nasıl bulduğunu sormak aklıma gelmemişti .

- Yurttaki diğer öğrenci lerin onu görmesini istemediğim için ona dışarı çıkmayı önerdim gülümsedi :

- Hemen çıkalım dedi .

- Ben üstümü değişip geliyorum.

- Gerek yok ki böylede yakışıklısın.

Yakınlardaki bir parka gidip oturduk onunla ne konuşacağımı bilemiyordum. Çok zor durumdaydım

- Buraya gelmen doğru değil dedim.

- Bütün söyleyeceğin bumuydu? Kırılmıştı ama gelmesine nedense pek sevinmemiştim. yutkundum.

- Abin benim en yakın arkadaşım duyarsa ona ne derim.

- Boş ver olacağına varır. Kendisi el alemin kızlarıyla çıkarken iyimi ? önce kendine baksın. Ona kaçamak gözlerle baktım masallardaki peri kızları gibiydi. Beni şaşırtan bir rahatlık için deydi. Eğildi dikkatlice yüzüme baktı.

- Biliyor musun resimlerinden daha etkileyicisin.

- Resimlermi ne resmi ?

- Abimle çekildiğiniz resimler tabiki. Senden bahsederken öyle çok övüyorduki merak etmiştim nasıl biri olduğunu. En çokta utangaçlığından dürüstlüğünden bahsedip duruyordu.

- Ve ben şu an o insanın kız kardeşiyle bir parkta baş başa oturmuş konuşuyorum.

- Rahatsız oluyorsan gidebilirim.

- Seni kırmak istemiyorum ama halen benden ne istediğini anlayabilmiş değilim. Bir an öfkelendiğini hissettim.

- Neden anlamak istemiyorsun seni seviyorum bu yüzden buradayım. Seni bir an bile aklımdan çıkaramıyorum.

- Sen neler söylüyorsun ? Beni tanımıyorsun bile.

- Bir görüşte aşk diye bir şey duymadın mı ?

- Semra özür dilerim ben ne diyeceğimi bilemiyorum beni çok şaşırttın doğrusu senin gibi güzel akıllı bir kıza, bu davranışı , bu sözleri yakıştıramıyorum. Ayağa kalktı yüzünde garip bir ifade vardı. Bana çok kırıldığını düşünüyordum ki.

- Seni tebrik ederim tam abimin dediği gibiymişsin dedi.

Hızla yanımdan uzaklaşıp gitti. Bir kaç saat hep onu düşündüm ne demek istemişti. Sabah okulda Oğuz ' un yüzüne bakmaya utanıyordum. Okul çıkışına kadar onunla konuşmadık. Çıkışta bana elini uzatıp :

- Seni tebrik ederim sayende Semra dan bir takım elbise kazandım bir dahada benimle iddalaşmaz bundan sonra.

- Anlamadım ne iddiası sen neden söz ediyorsun ?

- Dün akşamki mesele canım .

CENNET VADİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin