Cennet Vadisi roman( Esra ve gerçek ) Bölüm 18

49 2 0
                                    

23.KISIM

Mehmet hoca onları daha fazla zorlamak istemedi.

- Karar sizin çocuklar siz bilirsiniz bu gece burada kalın gitmeyin.

- Biz kalkalım hocam rahatsızlık vermeyelim.

- Henüz yağmur dinmedi. Hacer sultan size yatak sersin.

- Hocam zahmet etmeyin lütfen izin verirseniz biz gidelim.

- Katiyyen olmaz ! Bu gece misafirimizsiniz o kadar. Onu kırmamak için kabul ettiler.

Yatakları ayrı odalara serildi. Esra vereceği bir evet cevabının Ömer 'i ne kadar mutlu edeceğini bilmeden başını yastığa koyar koymaz uyudu. Ömer ise geç saatlere kadar düşünüp durdu.

Sabah kahvaltılarını yaptıktan sonra izin isteyip yola çıktılar.

Yağmurlu havada vadiye giden sapağı geçmişlerdi. Daha ileri gitseler belkide kaybolacaklardı. Vadi ye girince derin bir nefes aldılar, arabanın içindeki erzakları ihtiyaçları olan malzemeleri boşalttılar. Naylon ambalajdaki yaylı döşekleri portatif karyolaları yerleştirdiler. Artık rahat bir şekilde yatıp uyuyabilirlerdi. Mecburi konuşmaların dışında hiç konuşmadılar. Ogün akşama kadar yerleşme düzenleme işiyle geçti.

Ömer marangozluk aletlerini arabadan indirip kendine bir şeyler yapıp oyalanmak için yer baktı. En son dev çınar ağacının altında karar kıldı. Akşama balık yemek yemeye karar verince balık tutmak için şelalenin altındaki göle gittiler. Aralarındaki soğuklugu ikiside hissediyordu. Bu kez olta takımları olduğu için rahat ve zevkli bir balık avı yaptılar. Esra her  yakaladığı balıktan sonra seviç çığlıkları attı.

- Esra şu yanıma otururmusun ? konuşmamız gerek.

Kız işte bundan korkuyordu. Şimdi kendisini evlenme konusun da ikna etmek için ısrar edecek araları açılacaktı. Yanına oturdu.

- Buyur seni dinliyorum.

- Kararın nedir ?

- Ne kararı anlayamadım ?

- Burada kalıyormuyuz gidiyormuyuz?

- Bu ne demek ? şimdi anlayamadım.

- Eger burada kalacaksak geçimimiz için bir şeyler yapmamız gerek, bir dükkan kiralayıp ticaret yapmalıyız. Hazıra dağ dayanmaz.

Derin bir nefes alıp içinden oh çekti, gülümsedi. Esra :

- Ne yapmamızı öneriyorsun ? Ben kalmaktan yanayım. Onun bu cevabı içinde mutluluk fırtınaları estirmişti. Delikanlı içindeki coşkuyu belli etmemek için derin bir nefes aldı.

- Önce ne kadar sermaye çıkarabiliriz onu tesbit edelim

- Parayı sorun etme ne kadar lazım onu söyle.

- O şerefsiz mafya bozuntusundan aldığım paralar var ama haram parayla ticaret olmaz.

- Bizim için en uygun iş ne olabilir senin düşüncen nedir?

CENNET VADİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin