44.KISIM
Hapishane revirine getirilen iki hastanın durumu iyi görünmüyordu. Yedikleri bir şeyden zehirlenmişlerdi. Doktor acil sevk kağıdı düzenleyip Samatya hastanesine sevk verdi. Sıkı bir koruma altında ambülans yola çıkarıldı. Bir müddet yol alan ambülans Bayrampaşa çıkışında yol çalışması nedeniyle Edirne kapı istikametine yönlandirildi. Eyüp istikametine giden yol üstündeki alt geçite girince bir kaza yüzünden durdular. Üç araç zincirleme kaza yapıp bir birlerine girmişlerdi. Jandarma astsubayı yanındaki askere dikkatli olmasını söyleyip araçtan inip kaza yapan araçlara yaklaştı. Garip şeydi zincirleme kaza gibiydi ama ortada en ufak bir hasar görünmüyordu. Tam tartışan sü
rücülere çıkışmaya hazırlanıyorduki sağ boşluğuna sert bir madde dayandı, Anında başını çevirip bakınca koca bir silahın karanlık namlusunu gördü. Yüzü bakımsız sakaldan tanınmayacak biri emretti.
- Sakın sesini çıkarma yavaşça arabanın arkasına geçip kapıyı aç bakalım ! Sakın yanlış bir şey yapma. Sevk aracının tam arkasında koca bir tır başkalarının bir şey görmesini engelliyordu.
Her şey bir anda oldu. Mahkumlar ceza evi aracından indirilerek bir başka otomobile bindirilip hızla olay yerinden uzaklaştılar. Ceza evi müdürünü arayan emniyet müdürü ona bilgi verdi. Her şey planlandığı gibiydi. Mahkumlar Nihat ın adamları zannettikleri özel birim polislerince kurtarılmıştı. Doktorun evini arayan sakallı adam telefonu Caner e uzattı.
- Adamımıza sen haber verde kurtulduğunu müjdele rehineleri bıraksın.
- Alo ben Caner kiminle görüşüyorum.
- Caner abi kurtuldunmu ? ben Fiko şopar Fiko .
- Aferin lan Fiko iş tamamdır, oradan hemen uzaklaş. Hadi görüşürüz . Caner in keyfi yerine gelmişti.
- Abi her şeyi güzel pılanlamış helal olsun valla.
Telefon yeniden çalmaya başladı arayan numara gizliydi.
- Al sen aç garanti patron arıyor ona süpriz olsun.
- Efendim Ben Caner.
- Caner benim olduğumu nereden anladın ? Telefona Sezgin neden bakmadı ?
- Efendim ! Sezgin abi olay yerinden kaçtığımız için aracı biraz hızlı kullanıyor o yüzden telefona ben baktım .
- Tamam dikkatli olun Cihat da yanınızdamı?
- Evet efendim nerede buluşuyoruz ?
- Sezgin biliyor ona talimat verdim görüşürüz.
- Tamam efendim görüşmek üzere.
Nihat Caner le Cihat ı beklemeden yeni bir numarayı tuşladı, onları riske atmaktan vazgeçmişti. Telefon hemen açıldı.
- Buyrun efendim sizi dinliyorum.
- Hastaneye gidin ve gerekeni yapın, iş sizin dikkatli olun hata istemiyorum. Ne yapacağınızı biliyorsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CENNET VADİSİ
ActionCENNET VADİSİ ROMAN ( Yazan Metin Yiğit) Esra Üniversite mezunu sanatçı adayı genç ve güzel bir kız. Nihat Ordu mensubu görevini kötüye kullanan sinsi bir istihbaratçı Ömer Babasının söz verdiği bir evliliğe zorlanan genç bir delikanlı Bu hikaye...