33. KISIM
Genç karı koca yoğun bir çalışmadan sonra akşam olunca dinlenmeye çekilmişlerdi. Sonunda başarmışlardı. Artık çamaşır makinaları, buz dolapları, televizyonları çalışıyor olacaktı. Çaylarını mutlulukla yudumlarken Esra Ömer' e hiç beklemediği soruyu sordu.
- Ömer benden önce hiç kimseyi sevdin mi ?
Ömer onu şaşırtan Bir sükunetle
- Evet ! dedi.
- İsmi neydi ?
- İsimleri Sevil ve Semra idi. Esra şaşkınlıkla sordu.
- Nasıl yani iki tane birden mi ?
- Tabi ki hayır Sevil çocukluk, Semra ise gençlik aşkım dı.
- Peki şimdi görüşüyor musunuz ?
- On yıldır Sevil' i Altı yıldır da Semra' yı görmedim.
- Hadi anlat sana onları merak ettim.
- Gerçekten öğrenmek istediğinden eminmisin ?
- Anlatmak istemiyorsan seni zorlamam. Önemli olan şu an benim yanımda olman gerisi boş , sadece merak ettim o kadar. Ömer bir nefes alıp anlatmaya başladı:
" Sevil orta okul birinci sınıfta tam karşı tarafımda oturan hanım hanımcık kız arkadaşlarımızdan biriydi. Sınıfın en çalışkanı oydu. Ben ondan bir yaş büyüktüm. Zamanla bir birimize alışıp kaynaşınca herkes kendine bir kız arkadaş edinmişti. Ben üç kişilik çetemizin lideriydim. Ama nedense kız arkadaş edinmeye ihtiyaç duymamıştım. Bir gün Sevil'e bir şey sormam gerekti. Bana o kadar yakın davranmıştı ki hoşuma gitmişti. Yanından ayrılırken sınıfın kapısında önümü yarma lakaplı Rıfat kesiverdi. Bana şöyle bir baktı.
- Bir daha seni Sevil' in yakınında görmeyeyim dedi. Onun bu tavrı hoşuma gitmemişti.
- Nedenmiş o ? dedim.
- Çünkü o benim ilk okuldan beri sevgilim dedi.
- Peki kızın haberi var mı ? dedim
- Seni ilgilendirmez deyince aldım Rıfat' ı beriye, adam akıllı hırpaladım. Kızın duymayacağı şekilde ilan ettim.
- Bundan sonra Sevil sadece benim sevgilimdir o kadar ! deyip racon kestim.
- Desene dayılık sende eskiden beri var sonra ne oldu ?
- Üç yıl içinde güzel platonik sayılacak bir aşk yaşadım. Kızında beni sevdiğini biliyordum ama bende ona açılacak sevdiğini söyleyecek cesaret nerede? Son ana kadar bekledi kız ,Bu arada derslerim iyice kötüleşmiş son senemde bütünlemeye kalmıştım. Okul kapanırken Onunla vedalaşmaya bile cesaret edememiştim. Yaz döneminde bir işe girip çalışmaya başladım. Para kazanmak hoşuma gitmişti. Sonra ailemin baskısıyla liseye devam etmek zorunda kalmıştım. Ama artık onun yüzüne bakacak aynı okulda okuyacak cesaretim yoktu. Çalıştığım yere yakın yerdeki bir meslek lisesine kayıt yaptırdım. Hem okuyacak hem çalışacaktım. Meslek lisesi tam benim istediğim gibi bir ortamdaydı. Burada marangozlukla ilgili çok şey ögrenmiştim . Ve daha bir çok şey. Sınıftaki kız sayısı az olduğu için oldukça başarılıydım. Kendimi çalışmaya vermiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CENNET VADİSİ
AksiCENNET VADİSİ ROMAN ( Yazan Metin Yiğit) Esra Üniversite mezunu sanatçı adayı genç ve güzel bir kız. Nihat Ordu mensubu görevini kötüye kullanan sinsi bir istihbaratçı Ömer Babasının söz verdiği bir evliliğe zorlanan genç bir delikanlı Bu hikaye...