Cennet Vadisi roman( Kaos ) Bölüm 25

48 2 0
                                    

32.KISIM

Ömer nasıl bir haber depremine sebep olduğunu bilmeden huzur içinde dönmüş cami şadırvanında abdest tazeliyordu.

Medya dünyası aldıkları ihbarla birlikte verilen ismi hemen incelemeye almış, kimliği meçhul ihbarcının sözünü ettiği delil olacak belgeleri beklemeye başlamışlardı. O saatlerde bazı gazetelerde acil toplantılar başlamış aldıkları son haberi değerlendirmeye çalışıyorlardı.

Haber müthişti. Ordu mensubu bir subay büyük bir çete lideri olmakla suçlanıyordu. Bazı yayın yönetmenleri ihbarı değerlendirmeden konuyu kapatmışlardı. Bu arada Nihat' ın telefonu susmak bilmiyordu. Gazetelerden ve bazı kaynaklardan aldığı haberler canını fena halde sıkmıştı. Aklı almıyordu . Bu ihbarı kim yapmış olabilirdi ki.

- Caner ! diye seslendi.

- Buyurun efendim !

- Başımız büyük dertte! ne kadar adamımız ne kadar bilgi kaynağımız varsa harekete geçirin . O belgelerin yayınlanmasını engelleyin. Ne gerekiyorsa yapın. kimseye acımayın.

- Emredersiniz efendim.

Kafası karma karışıktı . Acaba belgelerin içeriği neydi ? Kimlere postalanmıştı ? İşi şansa bırakamazdı. Belgelerin yayınlanması engellenemezse kaçış planını devreye sokmalıydı. Çetede kimsenin kendisi hakkında bir şey bilmediklerinden emindi. O halde ismi nasıl deşifre edilmişti. Aklına ilk gelen ihtimal villada saldırıya uğradığında henüz ismini bilmediği o saldırgan genç bazı belgeleri kasadan çalmış olabilirdi. Öfkeyle sehpayı tekmeledi.

Deliller henüz ellerine ulaşmadığı için olay bazı haber   dairelerinde masaya yatırılmış ayrıntılar araştırılıyordu. Nihat elini çabuk tutabilirse, haber patlak vermeden meseleyi çözebileceğini düşünüyordu.

Üstlerine önemli bir ihbar aldıklarını söyleyerek tam yetkiyle operasyon başlattı. Savcılıktan arama izni alıp bazı yerleri aramaya tabi tuttu. Bütün gazete patronlarına gözdağı verdi. Aklına gelen diğer bir çözüm kızın ailesini konuşturmaktı. Onlara biraz korku verirlerse kızlarının saklandığı yeri öğrenebilirlerdi. Saatler yirmi iki on beşi gösterirken Necati başçavuşun telefonuna mesaj geldi. Baba evden hemen ayrılın bir iki gün uzak bir yerde gizlenin, tehlikede olabilirsiniz :

Neler oluyor diye mırıldandı. Durum ciddi olmasa Ömer  Kendilerini uyarmazdı. Nazan hanıma mesajı okuttu. Kadın telaşlandı.

- Hemen gitmeliyiz ! Yolda konuşuruz hadi acele et. Onlar çıktıktan bir saat kadar sonra eve ekip arabası geldi. Kapı zilini uzun uzun çaldılar ama cevap alamadılar. Necati başçavuşun telefonu çaldı. Arayan karşı komşuları Hikmet beydi mahallede en çok onlarla görüşürlerdi.

- Efendim Hikmet bey

- Ya Necati beycim siz iyimi siniz ? sizin eve önce polis arabası sonrada bir tuhaf adamlar geldi. Polisler gitti ama o adamlar köşede bekliyorlar.

CENNET VADİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin