45.KISIM
Nihat sabırsızlıkla gözde adamları Caner ve Cihat'ı bekliyordu. Henüz gelmemişlerdi. Hastahanedeki durumu öğrenmek için aradı. telefon çalıyor ama cevap veren yoktu. Bu ne demek anlamıştı. Mutlaka bir terslik olmuş yakalanmışlardı. Telefonun çaldığını duyan memur komser Ayhan beye koştu. Gizli aramadan arandığı için kim olduğu meçhuldü çağrı kısa sürüp kesilmişti .
Nihat bu kez Sezgin i aradı. Sezgin denilen adam telefonu Caner e uzattı.
- Bak bakalım kim arıyor araba kullanıyorum.
Caner buna bir anlam veremedi telefonu aldı.
- Efendim !
- Caner sen misin Sezgin neden telefona bakmıyor?
- Araba kullanıyor diye bana verdi.
- Ver bakayım şunu bana.
- Al patron seni istiyor.
Sezgin telefonu alıp kapattı. Caner ona şaşkınlıkla baktı. Bu ne demek oluyordu !
- Ne yaptıgını sanıyorsun salak Patronun yüzüne telefon kapatılırmı ? Sezgin cevap yerine aracı durdurdu.
- Gerek yok geldik zaten .
- Nereye geldik villa en az iki kilometre ötede.
Sezgin silahını çekti iki tane kelepçe uzattı .
- Şunları takın çabuk ! size geldik dedim.
- Bunlarda ne sen polismisin yoksa ?
- Fazla konuşmayın takın dedim şunları.
Mecburen söyleneni yaptılar karşılarındaki kılıksız adamın polis olacağına ihtımal veremiyorlardı.
- Kimsin sen ? bunu çok pahalıya ödeyeceksin.
Arkalarından gelen bir otomobil önlerine geçip durdu. Arabadan üç kişi indi. Yanlarına geldiler.
- Neden durduk komserim bir sorunmu var?
- Daha fazla yürümedi. Adamlar şüphelendi.
- Bu adamları ne yapıyoruz komserim.
- Gidecekleri yer iki kilometre ilerdeymiş gidip bakalım.
Nihat şaşkınlık içindeydi neler oluyordu ? Kimi aradıysa cevap alamıyordu. Mutlaka bilmediği bir tehlike vardı. Çantasını kaptığı gibi arabasıyla villadan çıktı. Villaya girişin tam karşı tarafına geçti .
Dikkat çekmemek için aracını biraz ileride bıraktı. Geri dönüp beklemeye başladı . Ters bir durum varsa bir süre sonra anlayacaktı. Çok beklemesi gerekmedi.
Yirmi dakika sonra iki araç gelip girişten içeri girdi. Gizlenerek peşlerinden takip etti. Villaya çok az bir mesafe kala arabalardan indiler. Caner i hemen tanıdı. Arkasından Cihat indi. Biri bakımsız sakallı dört kişi ellerinde Akrep marka silahla adamlarını önlerine katıp villanın olduğu yöne yürüdüler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CENNET VADİSİ
AcciónCENNET VADİSİ ROMAN ( Yazan Metin Yiğit) Esra Üniversite mezunu sanatçı adayı genç ve güzel bir kız. Nihat Ordu mensubu görevini kötüye kullanan sinsi bir istihbaratçı Ömer Babasının söz verdiği bir evliliğe zorlanan genç bir delikanlı Bu hikaye...