Cennet vadisi roman ( Süpriz ) Kısım 23

32 2 0
                                    

29.KISIM

Esra gözlerine inanamadı. Annesi babası , Tahir hoca ve Adnan bey karşısında gülümseyerek duruyorlardı. İçinden kopup gelen duygu sağanağına engel olamadı. Güzel gözlerinden sevinç yaşları yanaklarına doğru süzülürken Annesinin boynuna sarıldı. Babası sırasını bekleyemedi. Nikah dairesinde duygulu anlar yaşandı. Üçü bir birlerine sarılmış hasret gideriyordu. Üzüntülerinin esas nedeni biricik kızlarının evlenerek tamamen kendilerinden kopacağını düşünmeleriydi. Bir kaç dakika öylece kaldılar gözyaşları bir birininkine karıştı. Esra biraz sakinleşince Tahir hocasının ve Adnan beyin ellerini öptü.

- Hoş geldiniz efendim sizi gördüğüme çok sevindim .

- Bizde sevindik kızım tebrik ederiz.

- Sağ olun efendim teşekkür ederim. Adnan bey :

- Kızım evlenmek için çok gençsin ama bence en doğrusunu yapıyorsun bu güzellikle başın beladan kurtulmazdı.

Nikah memuru yerini almış sakin bakışlarla sabırla onların hazır olmasını bekliyordu. Necati başçavuş kızına

- İyice düşündünmü kızım ? Evlilik oldu bittiye getirilmeyecek kadar önemli bir olay.

- Hiç endişelenmeyin onu tanımak için çok zamana ihtiyacım olmadı. Sahip olduğum bütün değerlerimi onun sayesinde korudum Onun gibisini bir daha asla bulamam. Annesi kızının yanlış bir karar verip ileride pişman olmaması için uyarma gereği duymuştu. Uzun süre bir olayın bir ortamın içinde kalan iki genç insanın böyle bir karar alması kaçınılmazdı.  Ama kızı ünlü bir sanatçıydı, evlenip evinin kadını olması için çok erkendi. Yirminci yaşını kutlarlarken daha uzun yıllar beraber yaşayacakları bir gelecekle ilgili dilekler dilemişlerdi. Fakat bildikleri tek şey önlerinde büyük bir belanın varlığıydı.

Nikah memurunun uyarısıyla düşüncelerinden sıyrılıp kızının yüzüne uyarı niteliğinde son bir kez baktı. Kızı onun bu bakışına rahat latan bir gülümseyişle karşılık verdi.

Nikah törenin den sonra salondan çıkarlarken nikah memuru Esra 'ya sesiz ce fısıldadı.

- Gelin hanım ! Siz yoksa şu ünlü Esra Akın' mısınız ?

- Artık değilim !

- O halde yeni kimliğinizle size mutluluklar dilerim.

- Teşekkür ederim.

Dışarıda tebrikleri kabul ettiler. Tahir hoca üzgün olduğunu saklamadan gitmek için izin istedi.

- Kızım geleceğin çok parlaktı, umarım bu evlilik önünde bir engel teşkil etmez.

- Bazı şeyler kolay elde edilemez hocam şu eşimi biraz tanısaydınız , bana hak verirdiniz.

- Özür dilerim kızım sanırım sen haklısın mutluluklar

Adnan beyde mutluluklar dileyip beraberce ayrıldılar. Mehmet hocayı tanıştırmayı unuttuklarını fark edince.

CENNET VADİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin