40.KISIM
Necati beyi en çok şaşırtan yıllarını askerliğe harcamış bir insanın Ömer hakkında eksik kanaat edinmesiydi. Onu sadece çok becerikli bir genç, dürüst bir insan olarak tanımıştı. Recep beye Ömer in çok becerikli zor şartları kolaylaştırmada usta olduğunu söyleyince. Recep bey.
- Necati bey bunu söylemenize şaşırmadım desem yalan olmaz. Oğlum on yıldan fazla uzakdoğu sporu çalıştı. Askerliğini yedek subay olarak İzmirde yapması gerekirken gönüllü olarak Güney Anadolu bögesini istemişti. Yetenekleri anlaşılınca onu özel tim eğitim birliğinde eğitmişler. Sonrada komutan yardımcısı olmuş.
- Daha sonra uzun süre haber alamadık kendisi bize askerlikle ilgili hiç bir şey anlatmaz rahatım iyi der geçiçtirirdi. Bir gün teskere alan bir arkadaşı ziyaretimize gelmişti. Kendisine ikramda bulunduk aklıma gelincede Ömer nasıl diye sordum. Bir anlatmaya başladı, ağzım açık dinledim. Bizimki sınır öteside dahil tüm operasyonlara katılıp bölücülere kan kusturuyormuş onunla gurur duyduk. Daha neler neler anlattı hepsi aklımda kalmadı.
Her şey düzelmeye başladığına göre çocuklarla şu düğün konusunu görüşmek lazım diye düşündü Necati bey.
Doktor Cemil kendi iradesine hakim olamamış, tamamen iyileşmesine rağmen Esra yı kontrol bahanesiyle görmeye gelmişti. Fakat Esra o sıralarda Ömer le birlikte dışarıdaydı.
Canı sıkkın bir halde arabasına bindi. Birden kafasına dayanan sert bir cismi hissedince düşüncelerinden korku ile sıyrıldı. Kafasına dayanan şeyin ne olduğunu anlamakta hiç gecikmedi. Neler olduğunu anlamak için geri dönmek istedi.
- Önüne bak doktor tabi yaşamak istiyorsan.
- Benden ne istediginizi öğrenebilirmiyim ?
- Şu ilerden sola dön birazdan her şeyi öğrenirsin.
Doktorun korkudan içindeki yağlar erimeye başlamıştı.
- Sen doktorsun değilmi ?
- Evet
- O çıktığın eve neden sık sık giriyorsun ?
- Esra hanım hafızasını yitirmişti onun tedavisi için.
- Nasıl olmuşta hafızasını yitirmiş ?
- Tatil dönüşü kaza yapmışlar kafasını çarpmış.
- Eve giren genç biri daha var o kim.
- Ömer diye biri Esra hanımın eski eşiymiş.
- Eski eşi madem halen o evde ne işi var.
- Sanırım yeniden evlenmeyi planlıyorlar.
- Buna izin vermeyecegiz onu bir şekilde bize getireceksin tabi canını seviyorsan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CENNET VADİSİ
ActionCENNET VADİSİ ROMAN ( Yazan Metin Yiğit) Esra Üniversite mezunu sanatçı adayı genç ve güzel bir kız. Nihat Ordu mensubu görevini kötüye kullanan sinsi bir istihbaratçı Ömer Babasının söz verdiği bir evliliğe zorlanan genç bir delikanlı Bu hikaye...