39.KISIM
Kontröl muayenesi bittiğinde profesör doktorun verdiği bilgileri can kulağıyla ümitle dinlediler. Sonuçlar mükemmele gidiyordu. Evdeki tedavisinin sürmesinin yararlı olabileceğini ekledi. Kısa sürede sağlığına tamamen kavuşabileceğini müjdeledi. Doktor Cemil aradı evde olup olmadıklarını sordu. Evde olduklarını ögrenince bir saate kadar geleceğini söyledi. Kapının zili çalınca doktorun geldiğini tahmin ettiler.
- Hoş geldiniz Cemil bey.
- Hoş bulduk efendim Esra hanım müsaitlerse hemen kendisiyle görüşmek istiyorum.
- Lütfen salona buyurun ben geldiğinizi haber vereyim.
Az sonra Esra geldi. Doktor ondaki değişikligi hemenfarketmişti. O bildiği şaşkın ürkek hasta gitmiş kendine güvenen rahat birisi gelmişti. İyide ne olupda böyle değişmişti.
- Cemil bey hoş geldiniz nasılsınız ?
- Esra hanım hoş buldukta bu ne değişiklik böyle ?
- Bir hafta tatil iyi geldi doğrusu.
- Nereye gittiğinizi sorabilirmiyim sakıncası yoksa - Tamamen özel Cemil bey özür dilerim.
- Afedersiniz sormamalıydım. Şimdi kendinizi nasıl hisse diyorsunuz bir gelişme hissediyormusunuz ?
- Hemde çok kafamdaki sisler hızla dağılıyor. Eşimin bana bu konuda çok büyük katkısı oldu. doğrusu.
- Eşinizmi siz evlimiydiniz ? bilmiyordum.
- Evet Ömer Akın eski eşimdir, sanırım size söylemeyi unutmuşum .
- Yani şu an evli değilsiniz.
- Eh şimdilik öyle sayılır.
- Eşinizden neden ayrıldınız.
- Şartlar öyle gerektirdi ne yazıkki.
Doktorun sabrı taşmak üzereydi. Sonuç ne olursa olsun ona hislerini açıklamalıydı. Şansını denemeye karar verip Esra'nın ellerine uzandı . Esra bu harekete bir mana veremeden ellerini kaçırdı.
Neler oluyor gibisinden doktora baktı. Doktor tam bir şey söyleyecektiki kapının zili çaldı.
Gelenler Tahir bey ve eşiydi. Doktor izin isteyip çıktı.
Tahir bey kahvesini yudumlarken Esra ya .
- Esra kızım müzik işini ne yapmayı düşünüyorsun ?
- Hocam kafam tam olarak yerine gelmedi. İnanın şu an hatırladığım tek şarkı nota yok hepsi adeta silindi.
- Yazık sen gibi gelecek vadeden biri bu duruma düşmemeliydi. İnanıyorumki düzelip müzik dünyasında bir numara olacaksın, sende bu ses bu yetenek var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CENNET VADİSİ
ActionCENNET VADİSİ ROMAN ( Yazan Metin Yiğit) Esra Üniversite mezunu sanatçı adayı genç ve güzel bir kız. Nihat Ordu mensubu görevini kötüye kullanan sinsi bir istihbaratçı Ömer Babasının söz verdiği bir evliliğe zorlanan genç bir delikanlı Bu hikaye...