Cennet Vadisi roman Sevda yeli Bölüm 17

44 2 0
                                    

22.KISIM

Ömer bütün eksikleri almış kamyonete yüklemişti bile. Esra kulübeden çıktı. Gözlüklerini çıkarıp, mendille gözyaşlarını sildi. Karşı kaldırımdan geçip kendisine doğru gelen adamı  geç fark etti. Çarpışmalarına ramak kala adam durdu. Göz göze geldiler. Adamın yüzündeki ifade ansızın değişti.

- Ooo !! Esra hanım ! bizde sizi arıyorduk.

- Sanırım beni biriyle karıştırıyorsunuz

- Sanmıyorum ben emniyet görevlisiyim. Karşı tarafta siyah otomobildeki adama işaret etti. Adam koşarak geldi.

- Hakan bak burada kim var ? Bütün teşkilatın arayıp bulamadığı Esra Akın kılık değiştirmiş ama güzellğini gizleyememiş.

- Terbiyeli olun sizi tanımıyorum. Kimliğinizi görebilirmiyim?

- Tabi göreceksin , Önce o yanındaki zibidi nerede söyle.

- Ne zibidisi neden bahsediyorsununuz ? Beni birisiyle karıştırıyorsunuz . Adam ceketinin altındaki ona silahını gösterdi.

- Sesini çıkarma! Bizimle geliyorsun o kadar.

- Siz polis değilsiniz! Yalan söylüyorsunuz.

- Şimdi sesini kes ! Bin şu arabaya bakalım.

Ömer marketten çıkarken olanları görmüştü. Neler konuştuklarını bilemezdi ama başları kesin dertteydi. Elindeki poşetleri yere bırakıp hızla arka taraflarından dolandı. Adamlar kızı arabaya bindirmişti .Birisi arabada onu tehdit ederek sustururken diğeri dışarıda etrafı kolluyordu. Dışarıdaki adamın omuzuna dokundu. Adam dönünce suratına yediği sert yumrukla boylu boyuna yere uzandı.

Diğeri kızı bırakıp arabadan çıkmak için hamle yaptı. Ömer ayağının tabanıyla kapıya tekme vurunca adam acıdan elindeki silahı düşürüp acıyla böğürdü. İkinci darbe yüzünün ortasına inen sert bir yumruk oldu. Arka kapıyı açıp korku içindeki kızı elinden tutup dışarı çıkardı. Koşarak kamyonete binip hızla uzaklaştılar. Esra şoka girmiş hıçkırarak ağlıyordu. Yağmur şiddetini arttırarak yağmaya başlamıştı.

Ömer arabayı yolun sağına çekip durdurdu. Esra 'yı teselli  etmeye çalıştı. Kız onun boynuna sarılıp ağlamaya devam etti. Ömer onu güçlükle yatıştırdı. Yola devam ettiler. Fakat göz gözü zor görüyordu. Bir süre zorlukla ilerleyip tekrar arabayı yolun kenarına çekip durdular. Bu koşullarda yola devam etmek imkansızdı.

- Sen iyimisin Esra ? Kız konuşma yerine başını salladı.

- Daha fazla gidemeyiz yağmurun azalmasını beklemeliyiz.

- Hep benim yüzümden seni dinlemeliydim.

- Boş ver olacağı varmış. Kim olduklarını söyledilermi ?

- Polis olduklarını ima ettiler inanmadım tabi , silah gösterdiler çok korktum.

- Söz veriyorum bu son olacak bir daha sana kimseler dokunamayacak, seni bir an bile yanımdan ayırmam artık.

CENNET VADİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin