Cennet Vadisi roman ( Ayrılık acısı )Bölüm 33

45 2 0
                                    

38.KISIM

Ayşenur odasında düşünceliydi. Bu durumdan sıyrılmanın bir  yolunu düşünüyordu. Annesinin bugüne  kadar sözünü edip  bir türlü gerçekleşmeyen   artık  kendisinin bile şaka sandığı teyze oğluyla evlenme fikri bir oldu bittiyle karşısına gelmişti. Annesinin şimdiye kadar bu konuda söylediklerini ciddiye almamıştı. Bu evlilige asla razı olamazdı.

Çünkü kendisi yıllardır karşı komşularının askerden gelen oğulları Erkan' ı seviyor, seviliyordu. Annesine defalarca söyleyecek olmuş ama bir türlü cesaret edememişti. Teyze oğlu Ömer' le bir arada büyümüşlerdi ama çok uyumsuzdular hiç anlaşamaz hep kavga ederlerdi. Oturma salonunda konuşmaların ana noktası Ömer' le Ayşenur'un birbirlerine ne kadar yakışacaklarıydı. Kahve servisini yaparken yüzü o kadar asıktıki yüzüne gören herkes onun isteksiz olduğunu hemen farkedebilirdi.

Tam isteme faslı başlayacaktıki. Ayşenur:

- Size söylemem gereken önemli bir şey var. Bunu bilmeye hepinizin hakkı var. Ben Ömer' le evlenemem Çünkü benim gönlüm bir başkasında, lütfen bana kızmayın . Komşumuzun oğlu Erkan ve ben birbirimizi seviyoruz.

Sözünü bitir diğinde orada bulunan herkes şok olmuştu.

Kızın annesi önce bir çığlık attı. ardından bayıldı. Ömer ayağa kalkıp onları yatıştırmak için.

- Hepiniz beni dinleyin ! Ayşenur' a kimse kızmasın o açık yüreklilikle gerçeği söyledi. Babam verdiği sözü tuttu. Annem ve teyzem bundan sonrada kardeş olarak yaşayacaklar, zorla güzellik olmazmış. Bırakalım kim kimi isterse onunla evlensin, kısmet değilmiş dedi.

Eve geldiklerinde hepside suskundu. Hiç kimse konuşmaya cesaret edemiyordu . Ömer odasına çekillip Esra' yı aradı.

Telefonu kapalıydı , Müjdeyi sabah veririm deyip hava almak

için dışarı çıktı.

Recep efendi hanımına baktı. Göz göze geldiler.

- Hanım ne yapacağız şimdi Ömer in yüzüne nasıl bakacağız çocuğun yuvasınıda yıktık.

- Ben o yuvaya asla razı olmazdım ki zaten !

- Saçmalama buna bir neden yokki.

- Şimdiye kadar kimseye söylemedim o kız kimmiş biliyormusun ?

- Kimmiş peki ?

- Şarkıcı Esra Akın' mış.

- Esra Akın kim yahu ne şarkıcısı ?

- Hani televizyona çıkıp şarkı söyleyenlerden biri canım

. - Hadi oradan be Ömer' in yanındaki kız eli yüzü düzgün , kıyafeti güzel , müslüman birine benziyordu. Senin dediğin gibi biri olsa Ömer onunla evlenir miydi ?

Duyduklarına şaşırmış ama inanmamıştı. Ömer sabahın erken saatlerinde Sarıyer' e gitmişti. Kapının zilini uzun uzun çaldırma sına rağmen kapıyı açan yoktu.

CENNET VADİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin