52.KISIM
Ömer otogarda otobüsten indiginde kendisini son derece bitkin hissediyordu. Gelip kendisi almaları için babasını arayacaktıki telefonun yerinde olmadığını farketti. Vadide unuttuğunu hatırlayınca yüzünü buruşturdu. Bir taksi çevirip evin yolunu tuttu. Ailesi onu öylece bitkin bir halde karşılarında görünce fazla sevinemediler. Recep efendi onu tüm itirazlarına rağmen hemen bir hastaneye götürdü. Doktorlar yatmasının yararlı olacağını söyleyince çaresiz kabüllendi.
Esra nın bir türlü ulaşamadığı Ömer iki hafta yattığı hastaneden tamamen iyileşmiş olarak taburcu olmuştu. İlk işi Esra yı bulana kadar aramayı sürdürmek olacaktı.
Bu arada havalar serinlemiş kış mevsimi yaklaştığını hissettirmeye başlamıştı. Emniyet müdürlügü günler sonra İstanbul Koceli arasındaki otobandaki esrarengiz kaza haberine bir açıklama getirip kazada ölen yada öldürülen kişinin polisin uzun süredir peşinde olduğu organize çete lideri Nihat Akman olduğunu açıkladı. Ancak kazanın oluş şekli hakkında bir bilgiye ulaşılamamıştı. Türkiye genelinde dört yüz yirmi bir kişinin olayla ilgili olarak tutuklu olarak yargılanacağıda açıklandı.
Açıklamalardan ne Ömer in nede Esra nın haberi olmamıştı. Esra Ömer den ayrı olmak dışında hayatından memnundu. Kreşteki çocuklarla uğraşmak tan zevk duyuyordu. Babası ve anneside dindar bir yaşamı tercih ederek zamanlarının büyük bir bölümünü sohbetlere davetlere ayırıyorlardı. yaşadıkları çevrede komşuluk mükemmeldi. Fırsat buldukça herkes birbirini ziyaret ediyor hatır soruyor ihtiyacı olanlara yardımcı olunuyordu.
Burası İstanbul dan çok farklıydı. Onun tek düşüncesi Ömer di acaba şu an ne yapıyordu. Süpriz olarak iki evlenme teklifi almıştı. Çok şaşırmış ama kibarca evli oldugunu söyleyip konuyu kapatmıştı. O günden sonra nikah yüzüğünü bir daha asla çıkarmamaya karar verdi.
Son bahar mevsimi tamamen bitmeden kış kendisini göstermiş sabaha doğru bastıran fırtına arkasından karla karışık yağmuruda beraberinde getirmişti. İnsanlar bir anda kış kıyafetlerine bürünmüşlerdi. İşte böyle bir havada Ömer ailesinin tüm itirazlarına karşı çıkıp kararlı bir şekilde yola çıkmıştı. Esra yı bulmadan dönmek yoktu. Seher günlerdir nasıl ulaşacağını bilmedigi Ömer in kapıdan içeri girdiğini görünce sevinçle ayaga kalktı.
- Ömer şükürler olsun geldin , iyisin değilmi?
- İzin verde bir selam verelim gördüğün gibi ben çok sizler nasılsınız?
- Çok şükür iyiyiz Mustafa bankaya gitti birazdan gelir.
- Annen baban onlar nasıllar iyilermi ?
- İyiler sağol onlarda seni soruyorlardı.
- Allah razı olsun sağ olsunlar . İşler nasıl bir sorun yok değilmi?
- Hayır işler pek yolunda degil siparişlerde önemli bir miktarda azalma oldu. Promosyon yapmamız gerek fabrika yetkilileri sizi davet ettiler. Sana bir türlü ulaşamadığım için henüz cevap veremedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CENNET VADİSİ
ActionCENNET VADİSİ ROMAN ( Yazan Metin Yiğit) Esra Üniversite mezunu sanatçı adayı genç ve güzel bir kız. Nihat Ordu mensubu görevini kötüye kullanan sinsi bir istihbaratçı Ömer Babasının söz verdiği bir evliliğe zorlanan genç bir delikanlı Bu hikaye...