27.KISIM
Ömer artık Esra nın kendisini sevdiğini biliyordu. Bundan emindi , ama o Esra 'nında kendisine itiraf etmesini istiyordu. Yoksa sevgi sandığı kendisine duyulan bir minnet duygusumuydu? Fakat onun zaman zaman farkında olmadan gösterdiği yakınlık, gözlerinde gördüğü o pırıltılar, akşam valizini hazırlayıp kendisini karşılaması. Bütün bunlar bilinç altındaki duyguların dışa vurulması değilmiydi ? Yollarda hiçbir engelle karşılaşmadıkları için acele etmeden sabahın erken saatlerinde Düzce ye ulaştılar. Gidecekleri yere otomobili sürdü. Esra artan bir merakla etrafı seyrediyordu.
Bir börekçinin önünde durdular. Bir kilo su böreği alıp biraz ilerleyerek tekrar bir dükkanın önünde durdular.
Dükkanın camları gazete kağıtlarıyla kaplanmıştı. İçerde ışık yanıyordu. Kapı hafif aralıktı . Ömer merakla arabadan indi. İçeri girince bir hayli şaşırdı. İki gün önce işe aldığı iki kardeş etrafı yerleştirmekle meşguldü. Esra ya gelmesini işaret etti. Kız yanına gelince :
- İşte sana süprizim buydu ortak ! İşte dükkanımız.
- Ömer sana inanamıyorum burayı ne zaman bulup bu hale getirdin aklım almadı. İçeriye girdiler.
- Selamın aleyküm arkadaşlar erkencisiniz.
- Aleyküm selam Ömer abi. Burası artık sizin demiştin ya o yüzden biran önce düzenleme yapalım dedik.
- Allah ikinizdende razı olsun hayırlısı olur inşallah.
- İnşallah abi.
- Mustafa kardeşim şu caminin çay ocağından bize çay söylermisin ? Yoldan geldik beraber bir çay içelim.
- Tamam şimdi gelirim. Çaylar gelince masanın etrafına toplandılar. Ömer
- Hay Allah sizi tanıştırmayı unuttum. Mustafa , Seher ve Esra. İki kız göz göze geldiler ikiside birbirine gülümsediler
- Memnun olduk Esra hanım yüzünüz ünlü sanatçı Esra Akın a o kadar benziyorki.
- Bende sizinle tanıştığıma memnun oldum. Nedense beni hep benzetiyorlar.
- O çok güzel bir insan ama sizin ondan aşağı kalır yanınız yok doğrusu.
- Teşekkür ederim ama bana sadece Esra diyebilirsiniz. Kahvaltıyı yaptıktan sonra Ömer onlara gerekli talimatları verdi. Biraz sonra kalkıp cennet vadisine gitmek üzere yola çıktılar.
Esra biraz durgundu. Ömer merak etti.
- Esra iyimisin ? durgunsun biraz.
- Hayır değilim . Burayı nasıl idare edecegiz haberleşmemiz zor olacak her gün düzenli gidip gelmek riskli olur.
- Sana katılıyorum ama Allah büyüktür bulacağız bir çare merak etme. Aslında bir çare var.
- Banada söylermisin sakıncası yoksa ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CENNET VADİSİ
ActionCENNET VADİSİ ROMAN ( Yazan Metin Yiğit) Esra Üniversite mezunu sanatçı adayı genç ve güzel bir kız. Nihat Ordu mensubu görevini kötüye kullanan sinsi bir istihbaratçı Ömer Babasının söz verdiği bir evliliğe zorlanan genç bir delikanlı Bu hikaye...