Cennet Vadisi roman( Tuzak ) Bölüm 37

41 1 0
                                    

42.KISIM

Ziyaret süresi bitince gitmek zorunda kaldılar. Komser Ayhan bey yine geldi. Ömer onun gelişine hiç memnun olmamıştı ama nezaketen :

- Hoş geldiniz komserim :

- Hoş bulduk Ömer bey sizinle mecburen biraz daha konuşmak zorundayız öncelikle bana güvenmenizi istiyorum. Size söz veriyorum başkalarının bilmesini istemediğiniz ne varsa aramızda kalacak. Bana anlatacaklarınızla bu adamları kolaylıkla ele geçirebiliriz. İpucu , belge lazım siz konuşmazsanız bu soruşturma dosyasının kapanması imkansız. Ayrıca dışarıda sizi soru yağmuruna tutmak için bir basın ordusu bekliyor. İzin verildiği an artık size rahat vermezler. Yalan yanlış farketmez ne bulurlarsa yazarlar artık.

Ömer kısa bir süre düşündü. Karşısındaki insana güvenmek istiyordu. Esra ya baktı.

- Sözünüze samimiyetinize güvenerek her şeyi anlatacağım. Ama önce yanınızda gazete varmı ? Basının ne yazdığını merak ediyorum. Komser çantasından bir kaç gazete birden çıkardı.

- Bunu isteyeceğini tahmin etmiştim.

- Nasıl tahmin ettiniz merak ettim doğrusu.

- O kadar saçma sapan şeyler yazılıki . Kimse seni üzmemek için gazete getirmemiştir diye düşündüm. Al bak kendin gör .

Ömer aradığı haberi ilk sayfalarda buldu.

- Aman Allahım bunların hiç biri doğru değilki !Uzun süredir ortalıkta görünmeyen güzel yıldız Esra Akın' ın gizlice evlenip boşandığı ortaya çıktı. kocası eski eşini doktor sevgilisiyle restaurantta görünce silahlar konuştu. Gazeteyi öfkeyle kaldırıp attı. Diğer gazetede ise paylaşıla mayan güzel sanatçı büyük bir çatışmaya neden oldu. Olaya mafyada karıştı.

Üçüncü gazetede ise daha değişik başlık vardı. Daha bir kaç ay önce sesi ve yorumuyla geleceğin star adayı Esra Akın tarikat mensuplarından birinin tuzağına düşüp tesettüre girdi. Daha sonra gizlice evlendi. Ancak kocasının gerçek yüzünü görünce boşandılar.

Bunu hazmedemiyen koca canice plan yaptı. Eski eşini doktor arkadaşıyla birlikte yemege davet etti. Daha sonra arkadaşlarına restaurantı bastırıp doktoru vurdular. Kazara kendiside yaralanan öfkeli eski koca hastanede gözetim altında tutuluyor. Olay geniş yönlü olarak araştırılıyor. Ömer öfkeden barut gibi olmuştu.

- Bu nasıl basın ahlakı bu nasıl habercilik bu yazılı olanların tamamı yalan, kepazelik, rezillik.

- İşte sana gerçek bir neden daha hadi anlat seni dinliyorum. Göreceksin her şey düzelecek.

Ömer cennet vadisi hariç bütün olup biteni anlattı.

Ayhan bey onun anlattıklarını bazen not alarak dinledi. Anlatılanlar gerçekten inanılmazdı.

- Demek basına olayı sen sızdırdın son derece zekice bu kadar belanın içine girip çıkıp doğrusu kendini iyi gizlemişsin.

CENNET VADİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin