Cennet vadisi roman Amansız takip 7.Bölüm

45 2 0
                                    

10.KISIM

Esra 'nın ağzını kapatıp ellerini ayaklarını bantla yapıştırmış lardı. Korku içinde neler olup bittiğini anlamaya, kapalı camdan dışarı bakıp nereye götürüldüğünü görmeye çalışı yordu. Adamlar hiç konuşmadan Alibeyköy Silahtardan Kemerburgaz'a oradan orman yoluna girdiler. Ömer farları kapatmak zorunda kalmış takibi güçlükle ay ışığında sürdürü yordu. Bir süre sonra orman içindeki piknik alanlarından birine girip sağ taraftan ancak bir arabanın geçe bileceği dar bir yola girdiler.

Beş dakika sonra ormanın içine adeta gizlenmiş bir villanın önünde durdular. Telefonla kısa bir görüşme yaptılar. Kapı açıldı. Minibüs tam villanın girişinde durdu. Kızı içeri götürdüler. Geniş bir salonun ortasında kızın ellerini çözüp ağzındaki bantı çıkardılar. Hızlı bakışlarla nereye getirildiğine baktı.

- Kimsiniz beni neden buraya getirdiniz ? diye sordu

- Sizi kısa bir sürede olsa misafir edeceğiz Esra hanım

- Ne olur beni bırakın evime gideyim ben size ne yaptım ?

- Beni büyülediniz yetmezmi Esra hanım ?

Esra sesin geldiği tarafa dönünce kırk beş elli yaşlarında uzun sayılacak boyda yakışıklı kendinden emin bir o kadarda tehlikeli bakışlı adamı gördü . Adam :

- Tamam sen çekilebilirsin Caner ! deyince adam başıyla onu selamlayıp çıktı. Aklına gelen bir düşünceyle :

- Bu gece hepiniz izinlisiniz sadece , Ramazan efendi kalsın beni hiç kimse rahatsız etmesin anlaşıldımı?

- Anlaşıldı efendim .

- Siz kimsiniz benden ne istiyorsunuz ?

- Bir hayranınızım o kadar Esra hanım

- Çoçukmu kandırıyorsun beni buraya neden getirdiniz ?

- Bakın sizinle hoş vakit geçirebiliriz tabi siz ister seniz, ama zorluk çıkarırsan canın yanar buradan asla çıkamazsın .

- Sizde hiç utanma yokmu beni ne sandınız ?

- Güzel etkileyici bir bayan olduğunuzu :

- Bakın benim babam ordu mensubu baş çavuştur bu yaptığınızı bir öğrenirse sizi pişman eder.

- Çok korktum bende generalim .

Caner denen adam dışarı çıkınca adamlarına toplanmalarını emretti. Bu kez geldikleri değil doğru istikametten ilerleyip anayola çıktılar. İsmi Cahit olan :

- Caner patron neden hepimizi birden gönderdi, ya bir aksilik olursa ?

- Oğlum ne olacak bir kızın hakkından gelemeyecekmi ?

- Ulan doğrusu ne kızdı be benim bile içim gitti valla - Bizim patron ağzının tadını bilir işi hep güzellerle

CENNET VADİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin