11 KISIM
Ömer henüz neye karar vereceğini bilemiyordu. Aksi gibi telefonunuda yanına almamıştı. Adam silahlı ve tehlikeli olabilirdi. Adamlarınıda gönderdigine göre ya tedbirsiz yada kendine çok güvenen birisiydi. Gerçi Ömer in varlığından haberleri olsa bu kadar tedbirsiz olmazlardı. Ömer kızın zarar görmesinden korkuyordu.
Kapıyı dikkatli bir şekide yavaşca açmaya çalıştı. Kapı içeriden kilitlenmişti. Bulunduğu yerden dışarı bakan bir pencere vardı. Sessizce açtı giriş çatısına açılıyordu. Dikkatli bir şekilde ilerleyip ışık yanan pencereye yaklaştı. Pencereler kalın parmaklıklarla kapatılmıştı. İçeriden kızın ağlama , adamın sakin ama tehditkar bir uslüp ile konuşma sesleri geliyordu. Kulağını yanaştırıp dinlemeye çalıştı. Pecerenin ışık sızdıran köşesinden içeri bakınca: Kızı tam karşısında gördü. Onu ne zaman görse kalbi hızla çarpmaya başlıyordu. İlk adamın sözlerini iştti.
- Neden ağladığını anlamıyorum, Sizin gibiler para kazanmak kısa yoldan zengin olmak için sanatçı, manken olurlar. Güzellik yarışmalarına katılırlar, hayatlarında belkide ilk defa gördükleri erkeklerin karşısında adeta çırıl çıplak soyunurlar. Kendilerini teşhir edip beğenilmek için kazanmak için kıyasıya yarışırlar . Neden ünlü olmak zengin bir hayat sürmek için yalanmı ? Bende sana istediğini fazlasıyla vereceğim daha ne istiyorsun ?
- Beni onlarla karıştırmayın ben sadece iyi bir sanatçı olabilmek için okudum çalıştım.
- Ne fark ederki ? Buda bir teşhir değilmi ? Evinde usluca otursaydın şimdi burada olmazdın. Sen kendini gösterdin. bende görüp beğendiğime sahip olmak istiyorum. Bedeli her neyse ödemeye hazırım. Senin güzelliliğini görüp çarpıldım. Sen benim kadınım ol ömür boyu kazanamayacağın kadar serveti sana hemen vereyim.
- Bütün sanatçıları bu şekilde düşünmeniz çok yanlış herkesi ahlaksızlıkla suçlarken bu teklifiniz bile sizin ne kadar ahlaksız olduğunuzu gösteriyor. Beni burada zorla tutamazsın bırak gideyim. Adam perdeyi kenara çekti . Ortaya çıkan kasayı açtığında kasanın üst geniş bölümü binlerce dolar ve eurolar alt küçük bölümde dosyalar evraklar cd ler dikkati çekiyordu.
- Buradaki gördüğün paraların miktarını bile bilmem bir gün gelir diğer gün geldiği gibi gider. Sen istersen hepsi senin olabilir. Yeterki beni memmnun et. Kız başını iki yana olumsuz salladı.
- Asla ölürüm namusumu sana teslim etmem !
- Sana güzel davranmaya çalışıyorum ama sonunda beni zor kullanmaya mecbur bırakacaksın anlaşılan.
- Bakın zorla güzellik olmaz yalvarırım bırakın gideyim :
- Bunu aklından bile geçirme seni bırakmam , gerekirse ömür boyu saklarım kimse bulamaz.
- Eger babam bu yaptığını bir öğrenirse seni parçalar
- Çok korktum ama önce neler yapabileceğimi göreceksin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CENNET VADİSİ
AçãoCENNET VADİSİ ROMAN ( Yazan Metin Yiğit) Esra Üniversite mezunu sanatçı adayı genç ve güzel bir kız. Nihat Ordu mensubu görevini kötüye kullanan sinsi bir istihbaratçı Ömer Babasının söz verdiği bir evliliğe zorlanan genç bir delikanlı Bu hikaye...