Sonunda akşam olmuştu. Bizim için oda hazırlamışlardı. Oda da bir yatak, kenarda da üşürsek diye yedek yorgan koymuşlardı. Şimdi ne yapacak bakalım arda bey. Hava o kadar soguk ki yer buz gibi. Aynı yatakta yatamayacağız için mecbur arda beyimiz yerde yatacak hem yedek yorgan da var. Yerde yatarsa sabaha hasta olarak kalkacgı kesin.
Of ne ne diyorum ben Ardaya nasıl böyle bir şey yaparım. Kendi kendime sanane ecrin üşürse üşüsün diyordum. Tam bu sırada arda"Sen yatakta yat ben yerde yatarım zaten yorgan da var."
Daha fazla dayanamadım
"Sende yatakta yatabililirsin zaten ayrı yorganlar var."
Arda biraz şaşırarak"Sağol ecrin"
Ilk defa bu kadar huzurlu bir uyku uyudum. Sabah oldu arda çoktan kalktı ama ben bilerek kalkmadım. Yeni gelin sabah erken kalkar kahvaltiyı hazırlar. Ben ise biraz kaynanamı sinirlendireyim. Bakalım arda bey yine bana kızmayacak mı?
Saat öğlene yaklaşmıştı bende yavaş yavaş kalktım. İçeriye gider gitmez semra anne"Ooo gelin hanım bayağı erkencisin"
Arda hemen annesine cevap verdi
"Ta istanbul dan geldik, Ecrin çok yorgundu."
Çatık kaşlarla bana bakıyordu. Acaba fazla mı abartıyordum.
Semra anne
"Ben komşuya gidiyorum zahmet edip akşam yemeği hazirlarsın insallah"
Arda
"Noldu anne bu tavrın ne? Kız dün yorgun yorgun yemek hazirlamadı mı ?"
"Yanlış anladın oğlum ben gelinimle şakalaşıyorum."
Bir anda ardaya olan tüm öfkem
kayboldu. Gerçekten beni koruyormuydu yoksa miras için benimle iyi mi geçiriyordu.off aklımı bu sorular kovalarken
Annem"Ecrin akşama misafirler gelecek. Ben aysunla komşuda olacağım akşama gelirim"
Arda
"Kız tek başına o kadar kişiye nasıl yemek yapacak?. Aysun gitmesin ecrine yardım eder"
"Yapar yapar benim gelinim."
Diyerek aysunu da alarak gitti.
Tabi semra anne zaten benim on kolum var. Çocuğum olmayacak dedigimden beri bana karşı taraf aldı. Ah semra anne oğlunun beni nasıl kandırdığını bilsen.
Bu arada arda ya ne oldu?. Bu beni düşünmeler değer vermeler.
Ben o kadar yemeği nasıl yapacağımı düşünsem iyi olacak. Saat daha bir, beş saatim var. Çorba, ana yemekler ve tatlı. Mantı da yapmalıyım.
Hemen mutfağa gittim mantı için mantı hamuru yaptım. Biraz hamur dinlenirken hemen iç malzemesini hazırladım. Of keşke bu işe kalkısmasaydım. O kadar kişiye nasıl mantı yapacağım?. Hemen hamuru açmaya başladım. Minik kareler kestim. Tam bu sırada kapıdan arda bey geçti"Ooo mantı mı yapıyorsun istersen yardım edebilirim.?"
"Sen ve mantı"
Diyerek gülmeye başladım
Arda hafiften gülerek"Senden iyi yaparım diye mi korktun"
"Of arda çok işim var senle ugraşaman"
"Dur sen dur"
Diyerek mantı yapmaya girişti.
Önce bir kare yufka aldı içine kıyma koydu direk üçgen olarak kapattı."Arda öyle değil muska yaptın sen"
"Ecrin böyle olunca boğazdan yamuk mu geçiyor."
Bir anda gülme krizine girdim aslında doğru söylüyordu.
"Arda birazda göze hitap etmeli"
"Neyse bu iş bana göre değilmiş sana kolay gelsin"
Diyerek odaya gitti. Yine yemeklerle baş başa kaldım.
Evet tüm yemekler hazırdı, hemen sofrayı da hazırladım.
Semra anne ardından ardanın babası ve misafirler yavaş yavaş geldiler. Önce sohbet sonra yemek ve en son kahve derken misafirler gitti. Bende bitkin halde kenara oturdum. Hiç bu kadar yoruldugumu hatırlamıyorum. Arda' nın tek oğul olması çok kötü evde tek gelin benim. Hayatımda hiç tek başıma yemek yapmamistım, genelde annem ve üç yengemden bana fırsat kalmazdı. Bu bir hafta nasıl geçecek bu evde.
Semra anne"Gelin bulaşıkları da yıka yarına kalmasın"
Off yeter inanılmaz yoruldum. Bulaşık yıkayarak hiç halim yok.
Arda hemen imdadıma yetişti."Ecrin benin eşim anne senin hizmetçin değil. Aysun la sen gün boyu gezin bu kızcağız tüm işinizi yapsın."
"Başka ne işe yarayacak bize bir torun bile veremiyor"
"Ne diyorsun anne sen daha önce bunları konuştuk"
"Bak oğlum sen bizim tek oglumussun soyumuzun devamı sana bağlı."
"Off anne tek derdin bu mu?peki ne yapmamı istersin."
"Bak teyzenin kızı elif seni çok seviyo biliyorsun. Evet de hemen yapalım düğünü."
"Bu fikirlerini kendine sakla anne. Yarın istanbula gidiyoruz."
"Hep ecrinin yüzünden sen eskiden bana karşı gelmezdin."
Birden elimden tuttuğu gibi odaya gittik.
Arda
"Ecrin yarın gidiyoruz hazırlan"
"Arda benim yüzümden annenle kavga etmeseydin."
"Senle alakası yok annemi tanıyamıyorum. Sana karşı davranısları hiç hoş değil."
"Annende yakında hayallerine kavuşur. Benden kurtulur artık seni de elifle evlendirir. "
Arda başını eğdi. Hiç bir şey söylemeden yatağa geçti. Ben de Valizleri hazırladım, zaten fazla eşya getirmemistim. Tam yatağa geçerken hatice yengem aradı. Birden kalbimin atışı hızlandı. Bu saatte hiç aramazdı.
"Efendim yenge"
"Canım nasılsın"
"İyiyim yenge ne oldu sen beni bu saatte aramazdın"
"Sorma ecrin neler oldu neler"
"Noldu yenge korkutma beni"
"Berrin hamileymiş, ayşe yengen bunu duyunca baba evine gitti"
"Nasıl yani hani berrin yengemin çocuğu olmuyordu"
"Çocukları olamayınca direk berrin kısır gelin oldu. Hiç doktora gitmeden zaten üzerine kuma geldi"
"Abim nasıl "
"Berrinin hamile olduğunu duyunca yıkıldı üstüne bir de ayşe terk etti. "
"Yenge ben yarın erkenden gelirim abimi çok merak ediyorum"
"Tamam canım yarın görüsürüz"
Aslında berrin yengem için çok sevindim çünkü çocuğu olmadığı için intihar noktasına kaar gelmişti ama abim ne yapacak şimdi ayşe de gitmiş. Artık ona yenge felan diyemezdim abimin en zor zamanında onu terketmiş.
Yarın erkenden babamlara sonrada ıstanbul a gideceğiz. Sonra istanbul da ne olacak ben bu ardayla ne yapacağım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAHTSIZ(tamamlandı)
General FictionAşık olduğun insandan intikam alabilir misin? Sevgi her sorunu çözer mi? Ne kadar affedicisin? Ecrin ve arda'nın hikayesi.... İlk bölümlerde biraz sıkıcı gelebilir sizlere ama lütfen bir iki bölüm okumadan okumamaya karar vermeyin😊