Eve gelmiştik, arda beni odaya götürdü. Yatağa yattım. Boş boş arda'ya bakıyordum. Arda da çok üzgündü ama siniri daha fazlaydı. Yanıma oturdu ellerimi tuttu. Hala inanamıyordum bebeğimizin düştüğüne. Ağlamaktan gözlerim yanıyordu. Arda hiç bir şey demeden gözlerime bakıyordu. Aslında söylemesine gerek yok gözleri her şeyi anlatıyor. Kapının çalmasıyla arda gözlerini kapıya çevirdi. İçeriye aysun girdi. Gözleri kıpkırmızı olmuştu. Ağlayarak elimden tuttu.
"Yenge affet beni. Böyle olacağını bilseydim hayatta gelmezdim. Affet!"
Gözümden yaşlar akıyordu. Konuşmak gelmiyor ki artık içimden. Sanki her şey bitti. Hiç bir şeyin anlamı kalmadı.
Arda aysuna "tamam sakin ol senin suçun yok. Hadi sen de git biraz dinlen"
İçimde öyle bir öfke varki. Osman abim burada olsa gözümü bile kırpmadan öldürürüm onu. Benim bebeğimi öldüren katil birisi o.
2 gün sonra
İki gündür evde ölü gibiyim. Odadan bile dışarı çıkmadım. Arda'nın teleşla odaya girmesiyle yataktan doğruldum. Yine kötü bir şey mi oldu. Gerçi şaşırmam,alıştım artık.
Arda ' ya "ne oldu? İyi misin?""Annem sabahtan beri yok. Telefonu da kapalı"
"Komşulardadır yada çarşıda "
"Baktım yok. Gitse bize söylerdi."
Osman abim mi kaçırdı acaba aysunu vermessen öldürürüm falan diyormuş. İyice saçmalamaya başladım. Arda telaşla odada tur atıyordu. Bende meraklanmaya başladım. Gerçekten nerede acaba yine neler karıştırıyor. çok ta umrumda değildi aslında. Aysun hızla içeriye girdi.
Arda' ya elinde ki telefondan bir şey gösterdi. Arda bir anda çıldırdı. Telefonu alıp duvara attı. "Böyle bir şey yapmış olamaz" diyerek duvardaki aynaya yumruk attı. Büyük bir gürültüyle ayna paramparça oldu. Arda' nın eli kanıyordu. Hemen yataktan fırladım."Arda sakin ol! Elin çok kötü"
"Öldüreceğim onu bize bunu nasıl yapar?" diyerek fırladı odadan. Bizde peşinden çıktık.
"Arda dur. Kimi öldüreceksin"
Aysun bir yandan ben bir yandan arda' yı tutuyorduk.
Aysun "abi yapma o bizim annemiz""Benim artık öyle bir annem yok"
Hiç bir şey anlamıyordum. Annem yok derken semra anne ne yapmış olabilir.
"Arda önce otur şöyle. Böyle olmaz ama ne öldürmesi. O senin annen"
"Bir daha anne lafı duymayacağım. Benim annem öldü tamam mı?"diyerek hızla evden çıktı. Tam peşinden giderken aysun "dur yenge bu halde nereye gidiyorsun? "
"Duymadın mı öldüreceğim diyor. Aysun ne oldu çıldırcam şimdi"
"Annem!"
"Tamam annen orasını biliyorum ne yaptıki arda bu hale gelidi"
"Gizlice evlenmiş. Şuanda oradaymış. Ben mutluyum beni sakın aramayın. Diye mesaj atmış"
Aysuna bakakaldım. Kaçlarımı çatarak "evlenmiş mi? Yani kaçmış"
Şimdi herşeyi anladım. Yoksa geçen gizlice buluştuğu adam mıydı? Ciddi ciddi semra anne başkasına kaçtı. Arda o zaman ciddiydi. Gerçekten bir şey yaparsa. Böyle durumda ne yapılır ki.
Aysuna "ben gidiyorum. Arda ya anneni gerçekten öldürürse"
"Nerden bulacak ki? Mesaj da demiş başka şehire gidecekmiş"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAHTSIZ(tamamlandı)
General FictionAşık olduğun insandan intikam alabilir misin? Sevgi her sorunu çözer mi? Ne kadar affedicisin? Ecrin ve arda'nın hikayesi.... İlk bölümlerde biraz sıkıcı gelebilir sizlere ama lütfen bir iki bölüm okumadan okumamaya karar vermeyin😊