Bölüm16:"nefes alamıyorum"

7.1K 307 7
                                    

Arda' nın ağzından

Yine sabah oldu. İşe gitmek te istemiyorum. Artık nefes bile alamıyorum. Nereye baksam ecrin var. Kimin yüzüne baksam ecrini görüyorum.
Ona yaptıgımın aynısını elif bana yaptı. Ben miras için ecrinle evlenmiştim, elifte miras için benimle evlendi. Miras olmadığını öğrenince beni terketti. Gerçi elif i hiç sevmiyordum. Artık son zamanlarda iyice onu tanıyamaz olmuştum. Megersem tek derdi mirasmış. Mirası alamayacagımı öğrenince "sen ecrin i seviyorsun" diyerek gitti. Aslında yalan da değil. Ecrin benimle param için evlenmemişti. Beni gerçekten seviyordu.

Ben ecrin siz yaşayamam. Beni affetmesi için elimden geleni yapacağım. Tabi gerçekten evli geğilse. Bunu öğrenmem lazım ama nasıl. Gerçi benim tanıdığım ecrin asla kuma olarak biriyle evlenmez.ne yapıp edip bu işin aslını öğrenmem lazım.
Aysun'a sorsam belki biliyordur. En azından öğrenmeye çalışsın.
Telefon salondaydı hemen hızlıca salona gittim.
Aysunu aradım.

"Efendim abi"
"Nasılsın hiç sesin çıkmıyor"
"Abi ne yapayım annemle uğraşıyorum"
"Niye ki"
"Sana kız arıyor"
"Arasın sen boşver annemi. Sana birşey soracağım. Ecrin gerçekten evli mi?"
"Abi yalandan nasıl olsun. Bildiğin evlendiler."
"Sen ecrin!i tanımassın o bir yolunu bulmuştur. yani İnallah bulmuştur."
"Abi hiç sanmıyorum nasıl yapacak. Buraya gelir gelmez kızın başına akbabalar üşüştü."
"Tamam da ecrin ayla ' yı çok severdi kemal' e abi derdi nasıl evlenir"
"Dede değidi insanla mı evlenseydi. Babası koymuştu aklına evlendirmeyi yengem de kendi istediğiyle evlendi."
"Nasıl kendi istediği "
"Yengem dedi, ben istedim diye"
"Tabi ya ecrin anlaşarak evlendi."
"Abi nasıl evlendiyse evlendi sanane."
"Nasıl banane o benim eşim"
"Abi sen sarhoş musun?. Yoksa kafayı mı yedin?. Siz boşandınız hatta sen kızın üstüne evlendin "
"Sadece kağıt üzerindeydi. Hem boş ver sen onu bugün geliyorum."
"Abi gerçekten mi?"
"Aysun bazen diyorum acaba sen küçükken havale felan mı geçirdin yada iki kere havaya atıp bir kere mi tuttular?"
"Of abi ya ne dedim ki ben"
"Tamam ya şaka yaptım. Bak kimseye söyleme sürpriz olsun."
"Tamam abi o zaman sana iyi yolculuklar"
"Sağol bacım"

Hemen eşyalarımı hazırlamaya çıktım. İşten de hemen yıllık izin aldım. İnşallah döndüğümde ecrin le birlikte döneceğim. Ama önce ona kendimi affettirmem lazım. Acaba beni hala seviyor mu? Kesin nefret ediyordur . Eğer sevseydi o gece beni terketmezdi. Gerçi onun yerine kendimi koyuyorum ben bile kendimi terkederdim. Kıza o kadar çok yalan söyledim ki. Ama artık hayatıma temiz bir sayfa açıyorum ben ecrin ve çocuklarımız.

İnanılmaz heyecenlıydım. Otobüs gelmek üzereydi. Keşke uçak bileti alsaydım. Ecrin de otobüsü hiç sevmezdi.
Nasıl yaptım ona bunu. Hayallerini yıktım. Sıf miras için hayatını berbat ettim. Nasıl affedecek ki beni. Pişmanlık artık o kadar ağır geliyordu nefes alamıyorum.

Otobüs geldi, iyice heyecanlanmaya başladım. Henen otabüse geçtim. Pencere kenarına bilet almıştım. Yerime geçtim.
Otobüs bir türlü hareket etmiyordu. Sinirlerim iyice tepeme fırladı.
Muavine

"Yarım saat oldu neyi bekliyoruz"
"Yolcu bekliyoruz şimdi gidecegiz beyfendi"

Bir kişi için bu kadar insan bekliyor. Sonunda yolcu da geldi. Herkez dövecek gibi bakıyordu. Haksız da değiller.
Nihayet otabüs hareket etti.

Bir an önce gitmek istiyordum. Zaman geçmek bilmiyor. Önümde ki televizyon da çalışmıyor. Şu an o kadar pişmanım ki keşke uçak bileti alsaydım. Acaba insem mi? Şimdi uçak bileti bulamam ki.
Telefonum çalıyordu.
Aysun arıyordu

"Efendim"
"Nerdesin abi"
"Kapıdayım"
"Nasıl"
"Şaka bir yana daha yeni çıktık"
"Abi ya niye dalga geçiyosun. bak yengemi arar geldiğini söylerim"
"Konuşuyor musun hala?"
"Evet"
"Bir şey soracagım yoksa evlendiğimi felan sen mi söyledin"
"Yani ben söylemiş olabilirim"
"Yuh! sana inanamıyorum. Ben de diyorum herşeyden nasıl haberi oluyor"
"Boşanmış olabilirsiniz ama o benim hâlâ yengem"
"Gelince görürsün sen"
"Abi annem çağırıyor hadi gelince konuşuruz"

BAHTSIZ(tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin